Tuesday, April 20, 2010

presentation tomorrow

Heyt heyt hey shume.

sekian nak stat presentation thanks and bye. status mode tengah mencari lagi semangat untuk menyiapkan assignment.

Semakin hari pergi menuntut ilmu, semakin hari itulaa makin banyak beban perlu diambil kira untuk menyiapkan Assignment. Bukanlaa nak ngeluh sangat. Kelas hari isnin study week nak stat assignment lum dapat details ngan bahan elok-elok cemanaaaa. Kira-kira memang bertimbunlahh assignment tapi tak settel-settel sebabnya tak hantar tunggu sampai submission date.


AKU ada peresentation English song. Dah pilih lagu Lenka; The Show.
If partner aku tadatang aku TRY offer DIRI nak present sendiri.
berani kot, nanti aku apdet details lepas esok-sok.

Jangan lecturer suruh aku nyanyi sorang-sorang sudah kang teraniaya. MALU. Suara tak merdu langsung tapi mau berlagak boleh nyanyi macam YUNA! err, petanda malu tapi mau sudah keluar. Tarik balik ayat, tapi dah taip...ABAIKAN Sahja.

Ingat kan dah abis fenomena mencari semangat.
NAH gambaran menarik

my buddy ♥ shume


LENKA- THE SHOW (nak present esok tp rasa nervous) biasa lahh, baca bismillah; alhamdulillah


Sila bersemangat Dayah~ Ganbate, cayyyyyyyok.
Thanks pada semua manusia yang lepak kat blog entry untk mencari semangat Assignment and dilemma presentation. I hate yu presentation


Bye.

Ps/ Tengah fikir nak stat carik tempat kerja part time bila nak stat cuti kolej. keje pam minyak petronas kanggg ha.
assignment cepatlah habiskan okie :)


2 comments:

Aduka said...

gud luck!
=)

dayah said...

thank yu. present ku dikomen xbest o lecturer

Pages