Thursday, April 8, 2010

my name is Khan

Hari tu beli SONY dvd player baru aroun RM 179 hengget.
Hak DVD yang lama dah takde sebab rosak tu beli yang baru dan berjaya tengok hindustan kat DVD Player baru amma :P


Mama cam bole baca je deria aku mmg nak tgk DVD.
Movi Hindustan "My name is Khan" - MNIK telah berjaya ku lihat kat rumah ngan famili.
Ceritanya memberikan pengajaran bermakna. Mama minat SRK. Sah Rukh Khan.
eh SHAH RUKH KHAN. Ai minat Kajol saja. tatao la tapi dorang memang cantik b2.


MNIK ceritanya panjang.
cerita kisah Khan yang istimewa ada penyakit khaustrobia. xsuka kuning ngan ada lagi simptom lain aku tak ingat.
Ada macam2 kisah yang berkaitan famili unik. agama nya yang berlainan.
Si suami tu Khan agama Islam berkahwin ngan Kajol serta bersama seorang anaknya
tapi agamanya Hindu. ada konflik pengganas, kisah 11 September 2006.


"My name is Khan and I am NOT a terrorist"
tulaa ayat SRK melakonkan watak dia ngan berjaya


panjangla nak cerita, xreti ai nak elaborate.
haih. Esaimen lagi dok ngadap tak satu satu habis ada lagi esaimen.
Aku belog jap ye.


Blogwalking dah jadi tabiat buruk aku agaknya hari hari sejak kebelakangan ni.
Selalu baca blog orang nak tambah knowledge takpe. tapi jangan melalaikan ~




Ps/ Kalo dulu sabtu minat tengok hindustan pukul 2pm kat TB skang ni dok blogwalking mana2 jela blog orang

5 comments:

Nurul_HaWa♥ said...

apsl x penah dgr pun cite my name is khan??
cite baru ke lame?

chokio_nia said...

tak tgk lagi cta ne..huhu..tapi aku ske lagu kat blog ko ne..bes!

cikgadis said...

ala...org x tgk lagi..
huhu *jeles*

/Dayah/Hid/Nurul/ said...

Nurul_HaWa♥: cite hindustan barru! tgkla k

chokio_nia: tgkla bila fre, yuna nya lagu! i lap yuna~ :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

Nak teng0kkkkkkkkkk !

Pages