Saturday, April 24, 2010

aku dan dia

salam

SAbar. haih. DEAR Cuti, aku tak mengharap sangat untuk cuti yang bermula bila tiada plan bercuti. Maybe telah menjadi perkara biasa cuti came caje macam cetiap hari Ahad~ TIBA2 nak pelat macam cengal. cengal ahh dayyah


Perkara yang mengecewakan aku hari ini telah berlaku dengan secara tak langsung bila masa aku perlukan petunjuk tapi ianya tidak tepat pada waktunya. aku tak bersalah.

aku dah buat homework err Assignment DATABASE sudah siap sketch. Aku mintak tunjuk ajar PUAN Database. Tapi dia kata "sorri ai sibuk, sibuk tu busy", apa kata you bincang dengan kawan... DAYAH tak paham bahsa ke terus balas, jawab "Puan, pe salah nak cek, mana tau boleh betulkan yang mana salah. Balik keluar dari pintu bilik puan memuncung sekajap lepas xdapat pertolongan EVEN baru je dari tadi jumpa puan tapi tanak tolong, aku kecewa sebentar. tapi mungkin betul puan tengah sibuk lahhh. Puan ada jawab "SORRY" sebabnya dia tadapat tolong aku.
soo sori soo lori.



Sabar sabar sabar. menguji kesabaran bila aku dah tak puas hati ,
amacam boleh main game ini x?

Game1

GILA ke. jangan jangan jangan. bahya game tajam-tajam nih. abaikan pic. Ni dendam bongok. sebab cite tadi lahh aku emo dah ke laut. "Takpe puan nanti saya tanya puan lagi kalo saya tak faham" :)


Game2



Teringin main baseball balik, main tennis balik. tapi tadek sudaa alatan nya, mampu terkenang shaje. Last game main masa darjah 5





Game3 THE BEST


Aku dan dia. Aku ngan YUNA. uyeay. aku nak jumpa yuna lagihhh hahaha.
Berangan apa.
Bye

No comments:

Pages