Saturday, May 1, 2010

KARTUN-ikan dan kucing


CAKAR AYAM : KARTUN IKAN & KUCING
HI ...
saya kucing berdiri yang huduh. dalam bekas tu si ikan kejap kecik kejap besah

apa nak buat dengan si ikan ini
rejeki! tadi dah makan tapi nak makan lagihlahh

MEOW-MEOW (makan sodap nih) tuan tadek lagi.
takpe abislah riwayat si ikan

SHUH-SHUH. Tuan dah datang. alamak..lain kali cuba lagi lahhh.
Meow-meow. ada ubi ada batas, lain hali wa bedal ikan tanpa was-was :P





SALAM.
tiada entry. cuma mencari minat tuk melukis kembali. malas mau lukis kemas-kemas~
aku rasa macam nak masuk kelas melukis pon ada, silalah kemari T_____T bakat melukis. eh ada ke camtu. masuk kelas-kelas faedah ke uat cuti-cuti dari cakar ayam ini


Ps/ selamat hari buruh. Bye

5 comments:

aduka said...

hihihihi..
cute gak mu lukih dayah..
mmberi aku inspirasi gak la nk wat entry camni..
=)

/Dayah//Nurul/ said...

:) biasaje. len kali komenla dayah cute ke hapa. huhu nak jugak dayah cute. yey

Linglung said...

keh keh keh...mmg takde keje ni..aku bg 4stgh bintang utk lukisan! keh keh keh..

Arisa Mihashi said...

hehe..comel je kucing tuh..sian tak dpt ikan..len kali cube lg ye..ko lukis ke ni dayah?

ain fathihah said...

wakakak.
comel

Pages