Saturday, May 22, 2010

Finale AF 8 review

AF 8
kali ini kita review scaje pasal realiti show akademi fantasia contestant. Pendapat aku kadang-kadang kita jangan ghairah tengok hiburan, tapi kalo dah fanatik kat pelajar AF. TAK adalaa nak nolong kalo gile AF. aku tengok skit2 diari AF tu cam best BILA macam banyak benda baru bole belajar. cam takpe bedal tengok teknik belajar sambil nyanyi kongkang sendiri. OK. AKU takde bakat langsung nyanyi. cam hari ini duduk rumah seharian melangok depan TB, baca buku, tido dan sebagainya. Aku tengok jugak konsert ulangan minggu lepas Ain terklua. tengok ulangan pun tadek hal punya. Bila live show tanak pulak tengok. Undian pun jangan harap de ngundi. Hanya paparan tontonan umum untuk semua masyarakat sekitar :) kunun

Ingat tak aku penah kata, aku suka tengok kalo lelaki yang nangis :) nangis tak malu. pompuan nangis takpelahh. oke. ye, strategi AF selalu buat orang ngundi macam satu pembaziran. DAH keluar lepas tu masuk balik. ADAT kot tengok rating macam ramai demand nak orang tu masuk balik kenala AF masuk. Korang undi lah pelajar tersayang mana pon. aku just tengok sahaja taktik realiti show ini. AF tahun ini macam sama tu berstrategi tak hebat macam last yer je. DAH out pi AFUNDI balik. SHAHIR di masukkan semula. game play still on.

lepas je aku prasan shahir masuk balik, rata-rata fans shahir bole agak sama dia akan jadi finale top 3.
my expectation si shahir juara. YANG lain entah maybe dira ngan iwan agak2nya


pelajar UIA asal perak, shahir belajar dalam diploma engineer. hebat background education dia. pandai



adira. kao ada suara hebat jugak. may the best win for ALL top 5 finale student in last concert AF 8, bulan May baru habis rupanya AF :D





Ps/ shahir sebaya aku, leh jadi peminat dia x ntah, smg kao juara shahir. dah bukak braces jadi tampan lagi nanti jangan lupa asal usul :D

6 comments:

Mat Sentap said...

i like shahir!!!!!!!!!!!!

Aduka said...

x tgk lgsung af..
buhsan..

dayah said...

hawa: shahir menang kan :)

latip: takpe. aku tgk tuk isi hobi masa lapang

Cikgu AL said...

dayah,shahir tu kazen my fren yg tgh studi sme ng i ..=)

zack zukhairi said...

ala! apsal adira tak menang?

dayah said...

cikgu Al: wahh..bagus, pandai shahir tu. best :)

zack: haha. peminat dira ke. dira menang num 2 pon oke da :)

Pages