Saturday, May 8, 2010

Diet pemakanan sihat memang perlu kan an

HI WEEKENDS.
Pagi dah makan nasi lemak. bertambah lemak. ngantuk di mata-mata tertimbul.

practices makes perfect. nampak tak bwh gambar rajah tu tuk apa. hasil pemakanan yang sihat. sila jaga makan untuk maintain nampak slim. hampa. aku tak suka timbang berat badan tapi tengah mengukur baju di badan sendiri. sendiri mau ingat ye. Kalo jeans ngan blouse dah rasa pakai macam kecik je, means awak tu dah mantap. telebih makanlaa. tambah berat badan sihat ok. tapi sila berpada-pada. Diet perlu bermula dengan pemakanan sihat.

Info ini telah di pinjam dari utusan.
Thank yu utusan

takut gemuk je cuti-cuti. aisehh. ikut gambar tu aku kena stat makan vegeterian agaknya~

Kadang-kadang seringkali terfikir jika,
mengidap obesiti terpaksa berpura pura gembira dengan keadaan diri mereka. Adakalanya golongan itu cuba menunjukkan obesiti adalah jalan hidup pilihan mereka. Cepat-cepat mereka memberi alasan mengapa jadi begitu sambil di hati berazam untuk menjaga diet dan cuba kembali kurus. Namun azam dan diet sahaja tidak mencukupi sekiranya tidak diikuti dengan usaha gigih dan kaedah yang betul untuk merealisasikan impian.

Jaga makan minum ye sume, jaga kesihatan diri. Apa yang penting, kejesama-kesihatan jangan lupa lahh

aku tak suka nak tambah berat badan. dietlah limit skit makan

bye

5 comments:

aduka said...

diet la bagi slim river sket..
hehehe..

Boneka Tak Sakit Self-ProClaim CasaNova said...

aku punya problem kan aaku xrasa aku gemuk sgt pown!!! tapi semua org setuju dgn majeroti 2/3 aku gemuk!

aiin said...

ya betol tu diet kena seimbang tp aiin pun ta dpt na buat la. huhu mcmne erk ??

zuanzaqziq said...

ceh.. diet mende gok. camne nk bg badan naek.. tgh kurus kering ni.

/Dayah//Nurul/ said...

latip:slim river rujuk peta :P

firdaus: aslkan ko sihatlahh takpe

ain: ambil mknn berkhasiat & limit & exercise effort!

zuanzaqziq: kalo kering minum susu dutchlady, eskrem ngan secepat sebanyak mungkin

Pages