Tuesday, May 11, 2010

kartun sambungan - kucing & ikan 2

kucing-kucing & ikan

kucing ekor panjang nama cot, kucing ekor pendek kontot nama tam
cot & tam adalah sepasang kucing yang sudah setahun bersama. cerita yang lepas, cot tak berjaya tuk menangkap ikan yang di hajat. Sekarang dia mengajak Tam untuk membantu usaha tangkap ikan kembali :)

JOM

cot: Tam, nt ai bawakkan yu ikan dalam balang tuk makan sesama ye tapi tolong tengok-tengokkan kalo tuan ada bagi tau ai cepat iyer
tam: tak kisah la apa aja ai terima. tolong hati-hati babiey(esh tesasul) :D
tam: B, boleh ke nak tangkapp ikan tu, takutlah pape t. BAHAYA
cot: RILEKS. abang B kan kuat, yu tengok2 kan ai dari jauh tau
tam: oke, hati2


Tam: B, oke x kat situ, baik2 panjat tu
Cot: orait.



tam: B, cepat lari ada tuan kat belakang yu
cot: alamak. opocot, sempat ke nak lari..mampusla tuan dah ngamuk
tam: ohhh no (kuch kuch hota hai), tadapek nak nolong mu baby B



Tuan mama: tu nakal lagi. dok dalam kandang lagi senang. Dah bagi makan tapi nak makan ikan dalam air ni jugak. rasakan. WTF

Cot: Tam, jangan sedih. Ini je yang mampu ku lakukan, nanti kita cuba lagi. Tuan tu daa abish ngamuk nanti dia kluarkan ku balik dari kandang

Tam: tulaa, napa nak tangkap ikan sgt. padan muka!

Cot: Ai buat sume tuk yu yang ku ♥ tam.

Tam: takpelahh. dah nasi jadi bubur. kita kena selalu syukur. tuan kan dahh bagi makan. ai tak kesah sangat makan ikan tu. haiwan sume kan nak kena idup gak :)
Nt Abang cot kua, kita jln-jln p taman baru syok

cot: err, mengikut perintah sahja, tuk mu sayang ku tam

Ikan: PADAN MUKA



Ps/ baca paper metro hari ini pasal haiwan pelik kat pasir gudang, ada badan kucing berkepala monyet. sangat pelik. haiwan tersebut makan anggur epal, and anggur, diberi makan pisang tapi takmau makan.
aku rasa haiwan tu dia dilahirkan separuh monyet separuh kucing kot


bye
boleh ke ikan berbaik ngan kucing, kucing berbaik ngan ikan :DD




6 comments:

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

waaaa,,,,,

gune ape lukis karton ni??
cam bez je,,hakhak

kumpul leh wat komik

gudjob2

Boneka Tak Sakit Self-ProClaim CasaNova said...

lukisan katun tu memang chantek walaupown mcm choteng2 hehe

aduka said...

kehkehkeh..
igtkan kucen tu masuk dlm akuarium n lemas..
x sadis langsung la citer ni..
muahahaha..
=P

/Dayah//Nurul/ said...

lokman: conteng kat photoshop. xde keje, tu je sempat uat

boneka: jgn tipula. teruk benar lukisan ku tu

latip: mmg bukan kisah sedihla. kasik saspen je. xreti lukis cantikla

aduka said...

nantikan sequelnya dari aku..
=P

The Poyo Me said...

Ni msti wat pakai paint nie. huhuh
I know how it feels! pernah try wat komik lam blog gak. suuusaaaaahhhh

(salam blogwalking btw!)

Pages