Friday, November 26, 2010

yuna :)

salam. oke aku lambat cerita.
yes agakkan aku mmg berjaya tgk yuna menang besar utk shout awards lepas.
3 award dia menang. yeay ily so much yuna.
menang apa punya awards:
Break Out Award (Best New Act) - Yuna

Ultimate Shout! Award - Yuna and
popstar award - Yuna
aku tak tengok shout awards.
aku tgk saja sikit kat youtube kat tv tak tgk live. sakit kepala time tu.
video bwh tu gandingan mantap dari Yuna & Najwa dengan lagu Decorate & Got To Go



oke yuna mmg comel dan bersahja saja bila dia jalan sambil ber lari anak-anak :)


atas tu gambar sesi sepetang dgn yuna dekat aswara. oke aku tak pegi. news HERE

she' awesome ohhhh yuna :) againn edit pictures
sapa kah kat gamba ni
tetiba rasa pendek, haha. sorry saja ngedit lah

ps- gila yuna tu la dayah

8 comments:

Unknown said...

love yuna..huhu..eh..apsal pelik gambar tu??huhu

hans said...

'pantas' adik yuna update ekk
hehehehe

P/S : Aarif Rahman @ Aarif Lee :- Bruce Lee My Brother

dayah said...

E.d.Y - sebb edit kan :p

hans - biasa2 jea :pwa

miss lolly a.k.a luvfareda said...

hie adik angkat yunaaaaaaaaaa

hans said...

kehkehkeh

oit
entry muffin mana nih?
aku dah agak dah muffin ko xjadi nih
hehehe

P/S : Nak Ambil Aku Kau Lupa! Bila Tiba Bab Duit Cepat Pula Kau Ingat! Hahahaha!

Anonymous said...

Yuna memang penyanyi sempoi...lagu pun best n stailo

Akhirnya Aku Cashout Earning Nuffnang Yang Banyak K

faz_e said...

minat Yuna? Heheeee.. dea mmg best~

dayah said...

muffin gua sedap :)
tunggu entry baru cite

boloque-yuna mmg best

faz_ea- best!

Pages