Sunday, November 7, 2010

Doa

Salam.

saya dah habis exam. syukur. pelan-pelan terfikir balik result final kluar nnt acane ni.
tawakal lillah, da usaha kan. usaha tangga kejayaan. tunggu nex sem.
apa yg penting,usaha. yg belum habis exam, sila berusaha dgn tekun.

usaha kena study. notes berterabur kat meja study.
dayah mesti kemas nt.

cara nak jawab exam, oh exam dah habis. mari cuti memerappp dlm rumah.

nak review skit cerita last paper final exam:
aku rasa paper database aku out.
aku rasa paper system tadik tak cukuuuup masa nak dabel cek.
paper ekonomi nerves semacamm menjawab sampai tak ingat blur-blur jwb.
sume susah. tadapape yang senang.
menangis nak doa depan Allah mestilah ikhlaskan diri, nak tahajud nak doa, solat dan doa tawakal. doaku permudahlakan segala urusan hidup aku di dunia akhirat. amin.


-

tutupla cite exam.
kawan aku nak kawen dah, sorang sorang pegi cari tangga. bina rumah tangga.
punya la baik hati kwn yg sorang ni dok penang mintak alamat kita pastu send kad kawen dia kat rumah kita. dia suruh datang majlis wedding dia.
awat jauh na, haaa. i doakan kebahgiaan kamu oke Mirana.

member satu tempat kerja aku dulu masa aku keje kat Uzma Bhd, sama baya aku gak tapi tak kamceng sgt, budak finance ni nama Hasnah org cantik semestinya kawen dulu. bahgialah kamu nak kawen. dia pegi tag aku picture kat kad wedding dia jemput kat Selayang, tapi mana plak kad kawen kat rumah ni. Hasnah, mirana, dan calon pengantin lelaki kalian ye aku doakan korang bahagia bersama hingga ke anak cucu.

kawan-kawan dah kawen kao bila plak, ah tadek hati nak berkongsi lagi. biarlah rahsia.

Doa bagi diri aku dan kawan-kawan yang belum kahwin:


doa dalam buku bertajuk Ikhtiar Penyembuh Penyakit oleh Tuan Guru Dato Dr Haron Din, terbitan Darussyifa’.


Doa lagi

aku belum pernah rasa doa putus cinta.
tp just sharing.

bye

ps- selamat menunaikan umrah mak cik pak cik besok pagi.
oke las entri dipadam. sebb emotional mengarut




No comments:

Pages