Monday, November 15, 2010

Happy belated Yuna

sori yuna.
dayah terlambat wish something serius. happy birthday to you yuna.
happy birthday yg ke 24 tahun, semg panjang umur dan murah rezki.
sila bahgia ye bersama tersayang oke ♥yuna. semalam birthday yuna.
happy birthday yuna, Allah bless you.

otak aku sgt wenggg dan feelinggg bosan bila tido lepas magrib semalam. pastu bangun tido bangun tido, bangun lapar pastu tengok tb. oh aku ingat kan nak puasa zulhijjah hari ni tapi i period. oke tak cool. masa aku belum baligh dulu, tgh nak membesar kan kicik2 dulu aku ingatkan orang perempuan tua je yg akan uzur itulah period. kini aku sudah tahu gaya-gaya org period. mmg aku period rajin tido.

sekarang sudah cuti lebih-lebih cuti kolej dan memang tak cool cuti. oke tak dapat puasa sebb keuzuran dan moody.

sori yuna, ai ter-miss nak wish your birthday kat facebook. long live yuna. longlive yunamusic.
nak hadiah ke mari beli online cd decorate album yuna di sini http://store.lagunamusic.my/

yuna dapat gift dari friends last night, aku dapat tahu dari twitter yuna tadi leps dia updet kat twitter yuna. aku tak pandai twitter, tak selalu buat tweet. just hobi tgk tweetter nak ngorat yuna saja. hadiah aku tu yuna, aku beli cd album dia dgn online oke :)

yuna and her present

yuna celebrate her birthday dengan Hana tajima, itu cool.

yuna &hana tajima

aku follow yuna punya twitter lately sebab tu nampak apa status dia selalu updet.
sori sangat-sangat lupa wish birthday yuna. so happy belated yuna.
kalau nak follow twitter yuna search yunamusic pastu follow.

oke aku bukan adik yuna. aku peminat yuna.
ari tu aku termimpi aku dah berenti nulis belog. apa feeling camtu.
patutke berenti belog.

aku juga teraniaya oleh Lok sebb dia tag kan aku pic macam orang asli kat facebook.
oke lawak. aku tak sampai hati nak remove tag.

dia kata mak cik ni boleh nyanyi lagu yuna, impressive nya. der

oke happy belated yuna.
bye

15 comments:

hans said...

hahahaha
boleh caya ker dekat si Loq tu?
kahkahakha

P/S : Nak Buat Panggilan Hangit? Jangan Sampai Aku Hangitkan Kau Pula!

Chaon Cornerz said...

macam mane peminat yuna boleh lewat wish nie.. hahha..

Nur Suaidah Bachok said...

apelaaaa kau chaon!! hahahaah~

Nur Suaidah Bachok said...

apelaaaa kau chaon!! hahahaah~

Aduka said...

xtau pn besday yuna..
*adik yuna ni bile ntah*
=P

Unknown said...

hakhakk. ery dah wish besday die kat twitter even tak berbalas =P

aishah said...

bday yuna ke??..wOw!!dayah bagi ape kat yuna??

dayah said...

hans- lok cite camtu punya masa komen kat fb

cha'on- sy bizi :P

molmolla- sy tahu sy yg salaah

Aduka- birthday adik yuna* yg comel ini 17 march

ery- bagus! yuna kan artis, biasa la. tq sbb tak lupa

ecah- beli album cd online ngn yuna =)

hamzah ian said...

pergh.. ko adik yuna ke?? hehe

dayah said...

amzah- peminat yuna :D best sgt kalo yuna ahli keluarga aku ok

doyah said...

hai! nama thaya doyah,! ngoo. sukenye dye ngn yuna :)

Linglung said...

lu ni big fan yuna gila babi ni..mmg dia bagus pun!

hana tajima tu sape pulak beb?

Pusher Aries said...

minat btul kat yuna ea...hehehe

miss lolly a.k.a luvfareda said...

happy bedday yunaaaaaaaaaaaa

dayah said...

doyah- minat suka la :)

linglung- hana tajima designer

pusheraries- minat :)

lolly- hepi too you too :)

Pages