Monday, November 8, 2010

aktiviti cuti sekolah

oke cuti sekolah aku dah bermula, tadek plan la ma.
aku bgn je pagi2, mak aku dok nanya plan apa hari ni..


aku keluar rumah jam 9 tadi carik lesen kat tepi jalan sampai kat tren Ampang weyy. aku dah macamm orang ilang anak kucing mencarik la mana-mana terjumpa sebb semalam la ilang tercicir. malang nya pastu menangis tak jumpa bila balik. istighfar. pegi balik tak jumpa frust lah. bosan. last2 bawa plak hadiah sagu hati sebuah majalah Remaja edisi stacy aman di cover dpn bersama senaskah paper Metro. aku beli paper and magazine.
redha tak jumpa penat nak carik, meh nak jampi ke mari kao barang yg aku cari-cari :'(

Aku kluar rumah jap beli makanan ikan ngan kucing total rm 27.
lepas tu pegi mintak kerja part time. xsure dapat ke tak tunggu dorang call :'(

tak tawu nak buat apa. aku balik ruma beli lahhh ABC eskerem kat kedai nasi kandar. sesampai ruma tengok tv you got to be dance UK.

kalau kat tv astro mari menari tu langsung aku tak mengikut. tapi kalo kat youtube len mcm best plak tgk.


aku kagum sikit step dorang ingat


aku suka pink shoe tu. da bole hapal step gee dance ni.
bole masuk exam tak ni :P


BYE

Ps- header belog dah berubah. saja ubah angin.
ada suka duka mode dilanda diri ni dan aku tgh nak manfaatkan cuti yg ada tata.

15 comments:

Syazwana said...

baru nak ckp header dh tukar..
hehehehe

ayyoo!!!
macam mane lesen boley tercicir??
haih len kali hati2..
bende penting tuh

p/s: wana pon selalu gak tertinggal barang..penah sekali tertinggal purse kat A&W..naseb baek manager die simpankan

hans said...

macam2 ko kan dayah
hahahaha

P/S : Apa Itu Exam? Hahahahahaha

eZmALiZa said...

mintak keje kat mane tu??hahaha,,, :D

dayah said...

wana- tu bernasib baik!

hans- cuti punya psl la, mcm2 ada

ezmaliza- td tghri i mintak keje kat pasaraya maxvalue, old time white coffee je..

shahidakharudin said...

wah wah wah enjoy gitu haha
selamat bercuti sekolahan;)

shahidakharudin said...

wah wah wah enjoy gitu haha
selamat bercuti sekolahan;)

Suratman Adi said...

Selamat berliburan ya,dulu ketika aku sekolah juga seneng kok kalo pas libur panjang gitu.
Salam kenal mba,aku sudah following this blog

dayah said...

shahidakharudin- time kasih. samat cuti too cidott :)

Blogger WONG SIKAMPUH ngoceh- makasehh pak

Anonymous said...

sian dia lesen dia hilang.. macam mana leh tercicir tu?

dayah said...

~♥ Mawar ♥~ s- malan tak ada bau. masa nek moto

Nur Suaidah Bachok said...

hikhikhik!!! dah lama dah hafal step snsd ;D

fasheeha said...

Hehe. Dulu masa zaman u. Snsd memang jadi bahan excersice dgn roomate. Paling suka tarian Oh!. Try lahh ;)

DenBaGas said...

Salam
Berkunjung dan silaturahmi sekalian follow link dengan kawan...
Selamat berlibur kawan :)

Salam kawan

dayah said...

molmolla- waw. bagus2....mari menari

fasheeha- sedg mencuba hafal. tq :)

DenBaGas- w'salam :)

shapoji said...

tgok la kat blog aku ader satu trian cute dri geng2 laki korean...nie url dier....

http://shapoji.blogspot.com/2010/05/penangan-tarian-cute-korean-group_21.html

im one of kerean fan!!! heeee

Pages