Thursday, November 25, 2010

HATIKUGETAH GIVEAWAY!

contest :)


terima kasih daun keladi wana. aku gila contest pulak hari ni. takpe saja nak meriah kan diri, mari join contest ramai-ramai. cik liyana punya kontest asalnya dan aku di tag by wana. aku dan wana berbapa pada nama yang sama tapi bapa nya lain. nama saja sama, tapi saudara sesama islam kan. kih3. oke terindu bak. bila bak nak balik malaysia. pls jgn bawak mama pegi yemen, nanti kami terkontang-kanting, bapak aku kerja kat sana atas urusan kerja paduka baginda. baru beberapa hari lepas, bak ajak mama pegi sana pulak teman. T_T
harap-harap mama tak tinggalkan kami.

oh kembali contest cite. klik gambar kalau berminat join. okay done.



contest:
!! contest SAMPAI 30 NOVEMBER 2010. sapa berminat silakan join


slogan saya

"hatiku hati insan biasa kejap ada perasaan kejap macam tak ada perasaan" (tak lebih 12 patah perkataan)

ayat tak jiwang kan. nasiblah.
bye

7 comments:

izzieyshahz said...

anda menang :D hahahaha

/Dayah//Nurul/ said...

izzieyshahz - haha :D tqvm!

Cik Liyana said...

u..tinggal link kat belog hati getah ek..

/Dayah//Nurul/ said...

dah buatla tadi cik liyana

Cik Liyana said...

okey ..check....sorry td tak perasan.. good luck dear!

/Dayah//Nurul/ said...

tq cik liyana :)

Cik Liyana said...

AWARD UNTUK PENGIKUT HATI GETAH


terima kasih sebab follow ! sila amik award yer !

Pages