Monday, October 4, 2010

yeah raya ke wedding


salam
mari menyonteng apa yang tersirat dlam hati.

aku penat sikit semalam baru balik kampung, hari sabtu tu la baru nak sambut kemeriahan raya ngan wedding kak dila kawen on 2&3hb October 2010. Tahniah dah kawen. Semoga berbahgia hingga akhir hayat :) first day tak raya balik kampung. kita raya sekali gus hari tu ngan wedding kakak dilah. aku suka layan budak-budak ikut mode. tengokla gambar banyak budak-budak kot.
many more pictures kat SINI KELIK GITU


sesampai je rumah, adik aku tgh buat akaun guna laptop aku dari pdf files to format word, gile advance. time aku sekolah dulu amik course akaun pon tak pernah pelbagai bagai nak rajin letak akaun dalam file gitu guna komputer. aku tolong adik aku bagi semangat wal hal kao nak drop subject akaun pon kan. nak seribu daya tanak seribu dalih. kao buat dlu kerje kursus kawen tu. eh kerja kursus akaun lahhh haha. aku nak adjust assignment mmg malas dah ni. aku letih tapi gagah kan mata semalam nak adjust assignment bi ngan presentation individual besok.


harap-harap berjaya. aku dah tadek mode nak buat kerja sekolah tapi aku cuba jugaklah ni haa.
jom layan lagu SO FAZ sebab sedap melodi lagu ni.
aku tatahu sapa penyanyi pempuan SOFAZ. tp sweet suara ala-ala heliza AF.
eh ye ke tah la
~




Bye.

ps- wish camat pengantin baru KAKAK ADILAH , cepat2 la dapat baby.


aku berjaya bergaya ngan tudung yuna time wedding kakak :) haha
biarla cool gitu ye :)

5 comments:

Chaon Cornerz said...

SElamat pengantin baru kakak adila.. hehhe.. macam kenal je plak kan... layan lagu sofas baru takde eh..? hahha.. meriahnya raya..

noorafzan.blogspot.com said...

hari tu nak donlod tapi tak jumpa la pula.
tgk youtube aje la..
lagu ni mmg best..

tahniah la kepada kak dila itu.

Pusher Aries said...

selamat pengantin baru..kirim salam

dayah said...

chaon- bila chaon nk kawen plak. hehe

kak afzan- kak afzan bila plak nk kawen :)

pusher aries-oke2 i try my best

Amni said...

heliza dulu sama matrikulasi ngan saya.. heee..... saya pon takdek mood nak kerja.. huhu...

Pages