Tuesday, October 19, 2010

172



hi..cerita sikit,aku baru add satu-dua kawan sekelas kat fesbuk bebaru ni, aku kalao bab berkawan dengan lelaki ni aku slow skit. just tak banyak cakap. takpelah.
sikit2 lama2 berkawan jugak kan :)






nk ngadap assignment aku dah letihh ok. oke akan ku tunggu presentation group nnt sajakk, tengok facebook.


eyyh kekadang aku agak buta komen fesbuk punya meaning. baru aku tau. cawan tu cup. cup tu cawan. cawan err. tgk la komen fesbuk. klik kalo tanampak. baru add wan org tua'. kami panggil org tua sebb dia paling berusia kira hormat lebihh skit sebab dia makan garam kat kelas ni.
umur org tua tu dah 26 satu kelas aku wan oyh wan.





bln 10 ni aktiviti selamat menjaga payu dara. tak kira laki2 atau perempuan. cawan seniri kena jaga lah. klik info pasal breast cancer isu.
please take care of your health.
aku jugak dapat tau bnyak youtube psal breast self exam means cek sendiri. and mammogram means fizikal exam kena cek depan doktor.
maluuu ahh cek doktor, cek sendri jaga diri baik2 :)




bye. aku rasa malas nak pegi kelasss sbb mau antar assignmenttttt


3 comments:

Kaki Bangku said...

cara nak ambil screenshot dengan lagi lawa.

1. Alt + PrntScrn (doing this will only capture the active window instead of the whole screen

2. Ctrl + V di MsPaint atau mana2 graphic editing software.

3. Crop mana2 side yang tidak diingini.

4. Save dan upload.

5. Sandar kat kerusi dan kagum dengan hasil kerja.

Unknown said...

hahahaha
cawan


aahahaha

dayah said...

kaki bangku- tqvm :)

ery- hikhik :)

Pages