Tuesday, October 26, 2010

Deco room sikit

deco deco bersama dayah. har3

:) simple - nice wall sticker in my room

tadda. dah stick on my wall. mari deco guna wall sticker. ini je aku punya simpel mimple, janganla pimple datang kat muka ok. yep lately i'm stress with kolej & friends. btw, bila sudah deco bilik ni macam tenang je masuk bilik tengok bunga. masuk bilik tengok bunga, hati tak bunga-bunga. tapi cantikkan bunga. kih3. terang sikit otak tengok benda cantik kan. hiks.

oke ha hari ni sudah la lega sikit hati sebab dah hanta kan last assignment OB but then sikit tense. exam nak datang. oke hold on. mari kita carik kerja baru.

tepek situ jadual exams. desperately need to study and jgn stu - do
, study ngan tido is bad for your health :)
trust me

Reminder. jangan bukak games facebook. fokus, study and survive.

Seblum tu kembali balik nak citer barang yang aku beli online shopping wall sticker sudah sampai.
uyeay.
Sesiapa yang berminat ntuk mendeco bilik sendiri DIY; DO IT YOURSELF sila klik sini (
JOMSTOP). Wall sticker ni buatan Korea, kualiti best dan senang pasang, cuma korang kena kreatif la kalo nak design yang macam mana mengikut taste sendiri gitu.

Mama ngan aku pilih tiga kaler design wall sticker. sebenarnya aku nak satu. mama nak beli lebih-lebih, sebab suka mencuba something new kan. fresh hot ngan stylo kan.
so tiga benda yang dah kami order online ini dia lah kat gambar tu


sebelum tu bia aku letak gambar baru dapat barang dari posmen. adik aku angkat sebb posmen datang ngan dia sign ala-ala artist kat incik posmen, order online barang dapat 2 hari lepas korang wat payment.


aku bubuh nama mak aku, so details kat mama :) puan haslina hasan mamaku ♥
terima kasih sebab belikan wall sticker, nanti dayah stick on your room ok. Hasil aku punya wall sticker dah di deco


tanpa wall sticker pics. oh ni katil bilik tak tarik cadar. aku tak tidur dlm bilik sebb mak aku ajak tidur ngan dia sebilik semenjak bapak aku kerja outstesen. so agak malas kan suka suki campak beg kolej sume kat katil. file agreement MARA nak kena setel before 1hb november ni. CD burn database ada extra lagi.


lepas wall sticker hasil nya tadda. sebenarnya aku tak puas hati sebab bunga dia sikit, kena beli yang mahal dapat banyak kan . yang lain nanti aku bubuh kat bilek mama ok, total shopping online rm 84 bank in Maybank, free shipping 3 items kan not bad.


tempat assignment selalu buat. tak deco langsung. tak kemas. nampak tak banyak kat desktop tu tak kemas2. har2. malas

tempat study. kira-kira berapa kereta aku bole dapat lepas kerja nanti kan. hampa, tadek kereta lagi walaupun student kolej. oke


Bye. tu je sharing. kalo minat pegi la kat JOMSTOP and order :) Bye lagi

9 comments:

Anonymous said...

cantekk lah wall sticker bunga bunga tu.. teringin nak beli same :]

Wayzinger said...

aku pun nak beli juga :)

noorafzan.blogspot.com said...

cambest je..

kucokelat said...

waaa. cntik bilik dayah........
cantiiikkk

Chaon Cornerz said...

nota2 lekat kat dinding je tue.. hahha..

doyah said...

saya buat juga! eii. comelnya ;)

hans said...

kemaskan cepat
kasi elok sikit
hohoho

P/S : Mahu Menonton Filem Crayon

Unknown said...

yeah

x sabar nak decorate bilik baru

ngeeee

dayah said...

beli2 :)

Pages