Wednesday, October 13, 2010

you're in. you're out

salam.

I'm not a superman, neither a superwoman. I am just me.
aku cuba menggagahkan diri dan hati tuk berdepan hari demi hari. problem statementnya status in facing the due date all assssignment and presentations mcam sewel. menangisss semata-mata tuk 2 system yang tak suda-suda.
sepatutnya aku amik diploma IT, kalo tak mesti dahhh senang faham sume ala coding bahsa alien tu, ada jugak berlaku nya perangai sengal tak sudah, aku burn CD tak abis pastu dah hanta. dah tau burn guna NERO pastu lama tak guna dahh mestila lupa. nangis :'( tidor kat hostel member la malam ni nak ke tak nak aku overnight hostel kawan sekelas. dear security hostel, (aritu dia soal aku sapa, mesti la studen hostel budak pompuan) don't let me smack you down because you just ask too much and many many things happen and will make me feel bad and pijak you like semut api.


harap takde kekejaman berlaku. perangai puan sgt strict marks in classes.
"kamu demo ye apa yang ada kat system tu and mesti letak description from the first"
ohh ye, aku rasa takbule buat system lagi menyakitkan hati daripada kena langgar motor. menangisss, smoga hari esok akan berjalan lancar. amin

Next presentation thursday. IF you do not present gets markah 0, then you know you're in or out for the nex semester.

Ya ALLAH bantu lah hamba mu di kala senang dan susah,nak buang lagu belog. entri dah tak menarik perhatian.
Bye
.

5 comments:

hamzah ian said...

alahai.. rilek2..

Al said...

mst blh punye
biase la stress sket2
orh kate bl da stress br blh wt kje btol2

Chaon Cornerz said...

tabah2.. usaha lagi.. mesti hasil nya baik.. =)

dayah said...

amzah- cool :)

cikgu Al- tq :)

cha'on-hrp2 camtu kan

miss lolly a.k.a luvfareda said...

c0ool yangg. jgn serabut2 :)

Pages