Friday, October 29, 2010

malas



-semalam nak plan study tapi tgh bizi kelam kabut nak siapkan borang MARA, pegi kolej, pegi nek bas kat menara pgrm lembaga hasil tingkat 9 mintak cop mati stem rm40

-aku sesat pi sana nek lif ingatkan tingkat2, lupa. sibbek tanya kakak manis tu, thanks. btw pegi sorang argh, pastu balik nek teksi apek, peduli apa nk jugak nek teksi.


-exams jadual hilang! semlam sekali lagik aku mintak ecah nak mintak salin jadual tmpt nak jwb exam. oh, yg aku tepek kat entry lps jadual tu pon exam pra-jadual jek k.

-malash mau mandi pegi kelas pi kelas, malash pegi kelas RM. nanti aku tetido dpn sir lagi

-mari doa , hindar kan aku dari sikap jahat dan malas. pegi tidur, tak yah pegi kelas, wink3

-gile malas semalam, hampir habiskan baca entri mamat faiz tapit


daa bye





penat pic tu- jgn studo selalu study ngan tidur, nanti rugi k

11 comments:

aishah said...

dayah sayang, jangan malas-malas...ayuhh kita study!!!=)

noorafzan.blogspot.com said...

isi borang mara?

dayah said...

ecah- baiklah

kak afzan- hanta surat agreemnt MARA

Zezebel said...

takpe sesekali malas, tapi kalau memanjang malas, bahaya tu, hehe

hans said...

dah boleh azan dah dekat telinga ko ni dayah bagi hilang malas tu
hohohoho

P/S : Selamber Jer - Sekali Lagi Keluar Di Dalam Surat Khabar

miss lolly a.k.a luvfareda said...

jgnlah malas2 awak :P

zool said...

jangan malas2 nanti dah keje pun malas.. cam saya. hahahaha

Botak said...

lepas g pgrm, g jj plak.,
makan kfc kat sane.,
hahahaha..

dayah said...

zezebel- penat sebab tu malas

hans- oh bagus tu , ilang setan malas gakkan

dayah said...

lolly- sekali sekala takpe

zool- penat sekali sbb tu mode malas

dayah said...

botak- i tak pegi jusco lah, takde duit

Pages