Sunday, October 17, 2010

171

Salam :)

apa kabar pada beloggie. hokie :)

- mari kita cite sikit apa ye. motor dah repair sebb brek patah cost rm 107 and rosak skit lepas ai eksiden. budak tu larik lps aku kena langgar ngn motor dia mmg otak ai tgh wenggg tp dah oke lahh. huh.


- kelas still datang mcm biasa isnin to friday. presentation database, system, sudah done cume tinggal Org behaviour. aku telelap depan sir research method. dia sound aku bulat-bulat bukan main hebat. "...yg duduk depan sy tidur..." itula aku rajin sgt nk dtg kelas dia er. saya tak cukop tido kalau kelas research method okayhh.

- abang along aku dapat tukar kerja grafik kat taman melawati. syukur dia dapat jugak tempat kerja baru. wuu bole la blanja maamaa.

- cite pasal mama, mama berjaya habiskn berbekam around rm40 for each treatment kat tmn melawati. dah 6kali pegi sana tuk berbekam oke, ikut rawatan berbekam ala sunnah nabi ni bagus & sebaiknya buat 6kali mcm nak buang rasa lemah penat ke sakit dan mcm2 ada. las point service tu mama err sgt not satisfied which does not give a good reaction to my mama's hand.


- mak cik maznah bawak mama pegi Beranang jumpa orang berubat sekali nak cek tuk anak dia sakit belakang tulang, mama ikut famili maznah cek apa masalah sebena penyakit mak aku. mama sakit urat saraf, kalau dibiarkan boleh kena strok. aku doakn mama sihat2 selalu.


- aku dah gila nengok assignment bertimbun atas meja laptop. bilik aku mmg serabut sikit sebb aku malas nak simpan baju dlm almari. sikit ke. sikit lahh. mmg masalah malas sikit nak simpan baju. kesian baju tabule keluar dari almari punya psal sebb tu malas nak simpan baju dalam almari.


- aku punya berat bdn suda decrease 53kg. muka bintik-bintik dan adik jerawat suda mari. setress punya pasal & seriusly saya tak cantik. sebb tu tadek boyfriend kot betuls la. ahak haa,aku pon malas mau cuci ikan punya bekas akuarium. tunggu nex week la ok sbb akuarium tu tak mau kotor sangat :P


- sedara dari johor datang rumah hari ni. famili pak ngah mak ngah and kak lin's famili datang. dorang cerita jugakla pasal anak mak cik dah bertunang semalam. selamat bertunang. jgn tunggu lama2 nt lama2. ceyh hoht hot gitu to. Ariff & Izyan dedua umur 24 tahun akan nikah tahun depan la ye ariff.. sebaya abang aku, hantaran kawin belah perempuan RM11,000. sebab num hantaran dapat camtu dengar cerita nak kawin tu firasat atuk belah pompuan dah suka num hantaran nya. uhuks. ariff kena rajin kumpul duit. dia sepupu aku. aku tau kao mampu. uhuk ikat perut dia sampai kurus lahh.


- epah konvo kat jw marriot putrajaya, dia tu adik ariff graduan mecha engineer dah konvo la tu. nt la tgk gamba dia kat fesbuk pasal tunang abang dia, dia konvo. meriah kan, tapi aku tasempat jumpa dia kat KL.

- aku buat assignment dan main this application sgt fun. http://home.mywebface.com/
dan berubah mcm2 har2...release tension. and hobi masa lapang aku dan kau bersama mmgla suka sebb i love to see pictures :)

NO1 SEPIA

NO2 KALEIDOSKOP

LASLY MANGA YOUR CREATIVITY



HA TU JEA hapdet.
nak makan sikit, sambung balik assignment.

bye :)

5 comments:

Botak said...

kucing betul ke bohong tu..??
gemok semacam je.,
hohohohoho... :P

dayah said...

botak- kucing betul. my kucing rumah :)

intanurulfateha said...

haah
mcm kucen bohong ;p

mak ai, dasatnye smpai brek patah ;p

Mat Sentap said...

gudluck exam!!!

dayah said...

intan- betul punya kucin :) moto jatuh kena eksiden and hv to repair the cost

amani- :) wuu study smart k

Pages