Friday, August 13, 2010

Test skill lahh







Latih diri. Kali ini kita buat latihan part deria otak dengan kaki dan tangan







-Kita semua tahu yang otak sebelah kanan mengawal pergerakkan anggota kanan kita dan bahagian otak sebelah kiri untuk anggota sebelah kiri. Tetapi otak kita ada kelemahan yang ketara. Cuba latihan untuk otak ini. 5 minit fikir sikejap

1Dengan menggunakan jari telunjuk tangan kanan anda buatputaran kecil mengikut arah jam di udara.
2Jangan berhenti dan sambil itu angkat kaki kanan anda dan menggunakan ibu jari kaki kanan anda itu buat putaran kecil mengikut arah lawan jam...
3Anda akan dapati yang putaran jari telunjuk tangan kanan anda secara otomatik akan mengikut arah putaran lawan jam seperti kaki anda.



Adalah mustahil bagi manusia untuk melakukan latihan ini dengan putaran yang berlawanan arah dan jika boleh anda boleh melakukannya anda adalah manusia luarbiasa. Dan jika anda sedang cuba melakukan latihan ini ditempat awam orang lain yang melihat anda akan kata"apahal mamat tu, gila ke apa"...

juadah makanan berbuka puasa hari jumaat sgt menawan yaitu dada ayam percik, sate, mee kari, roti john, tapi roti boom yang ku ingini takdapat di belik lagi...pergh, tertelan air liur. selamat berbuka puasa nanti

11 comments:

Chaon Cornerz said...

dah slalu buat nie.. lancar je.. hahha..

aduka said...

xyah pkai kaki laa.. try pkai jari telunjuk kanan ngn kiri.. try buat leh ke x? hahaha..

cik affy said...

sys ! take award from my blog ye :)


http://mfnysa.blogspot.com/2010/08/award-time.html

Gadis said...

saya dan rumet saya mengaku
yang kami sangat pening membuat pusingan2 ini

kehkeh :p

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

eh boleh jer aku buat.serius ker?

noor afzan said...

banyaknya menu berbuka

/Dayah//Nurul/ said...

chaon- mmg handal deria lelaki ni...anda luar biasa

latip- suka hati mu. ini fakta orthopedik

Gadis- sy pon tak bule, just fun

Mohd Fakhrurazi Jamaludin- anda luar biasa

sis afzan- hehe, skali skala...slmt nikmati juadah berpuasa

hans said...

rasa macam pernah buat

P/S : Header Baru H.P.B Blog. Thanks Blogger Dark Half!

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

asal ibu jari kaki aku jem??

hahaha

Pusher Aries said...

xsangke aku pu manusia luar biasa..huhuhu...tipu laaa

/Dayah//Nurul/ said...

hans- bagus!

bro loq- kau tak ada skill, kesian :)

pusher aries- haha, gelak sendri k :)

Pages