Wednesday, August 18, 2010

diri nak kaver malu, pegi buat muka tembok. bye










entri emosi

Bencik, hari ini aku pegi kelas kena tegur sebab sign attendance berlebihan. Padahal sengaja aku biarkan sign awal dan besok takyah la sign. aku gila sign. aku bukan gila. aku waras. aku berpuasa perlukan tahap pemikiran seorang muslimah sejati. oke kena perbaiki diri dari segi dalaman dan luaran lebih cantik dan manis bila dilihat. err.

lepas ditegur aku fikir, wteva lecturer. bebal tetiba. bebelan lecturer melekat kat kepala otak, awak jangan pandai2 buat sendri jadual kelas, ikut yang ditetapkan. pottt.
aku tak suka....................dia bebel............paling sedar je, aku kata "baik puan"

kaver sikit malu kat satu kelas sebab bila dia bebel dan aku ter'sign attendance lebih. tu dia targert selalu kat aku, grr. kalau kita salah smua salah jadi benda watak utama kat kita. baiklahh puan. bagik saya extra marks, kalau tak sy ugut. gurau23, kaver diri sendri lasly dan aku cuba buat-buat keja rumah lain

puan kata besok awak datang kelas. padahal aku dah datang pon kelas dia ni haaa.

tak bertimbang rasa betul. cerewet, bosan, pengajaran yang tak menarik tanpa alat kemudahan sepatutnya disediakan. sediakan lah ai blueberri bersama yuna dan satu dua tiga




Bye

5 comments:

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

sendiri salah elok mengaku.haip! report lecturer tue wakakakaka.

dayah said...

Mohd Fakhrurazi Jamaludin- hehhe mcm lah kenal, nasibla sy tak cerita nma pn lectere tersebut.

info- sbb puan itu ngaja ramai studen tak mahu dtg kelas dia lahh

hamzah ian said...

ahhaha... same je ngan aku.. g klas sign tuk esok.. hahaha..

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

hehehe. rina plak dtg klas arini untuk sign yg smalam :D

dayah said...

hamzah- aku dtg kelas 2kali yg sepatutnya sekali, jadual takda dlm nama cuma silap sign trus attendance

rina- rajinnya awk rina

Pages