Saturday, August 28, 2010

Sabtu



Salam

- Bangun22x, sahur, pegi tolong mak masak. bangun jam420 pagi, ingat nak bertahajud. tapi nafsu malas sangat hebat. biasa tolong kemas, masak, done makan. selamat berpuasa

-Tertidur tengok nur kasih ending hari nih ngan ngadap tb ustazah asni ajar mengaji dengan anak murid kat tv3

-selesai subuh,port mengaji tadarus dengan famili kat depan hall. aku ingat nak claim RM 200 kalao berjaya khatam tadarus. ahaha. biasanya duit raya RM 50 je wajib dapat. nak mintak llebih ni apakahh ke nak kena pelempang ke.

-aku on laptop, nak fikir wat system. Aku ingat godekje kat youtube nak design website (even buta coding), harap tak putus harapan mencuba lahh mana tahu siap websiet, but rupanya tertidur kat katil. malas mahu fikir panjang hari sabtu holiday ar

- aku nengok mama suda pulang dari pasar pudu dan tolong kemas skit, bab mengemas memanglahh udah menjadi tanggungjawab wajib pekerjaan aku, hasil berkat duit upah belanja mingguan mama selalu bagik. syukur i lebiu amma :)

-aku mengadap laptop. macam mana ni website system T_____T

-melayan game, facebook, lagu macam satu hobi tak baik. sume benda tak siap kalo kita asek tangguh

- tengahari tu baru aku turun bawah pukul 12 lebihh, tenampak mak penat tetidur kat lantai dpn hall, sbb orang baru balik belajar dari UIA. Aku belek paper kosmo. "apa lah khianat tul kes guard kena tegur tak buat kerja dok pergi tembak 2org guard yang menegur dia. kena rasuk kah. sib bek kes org india"

-AKU cuci bekas akuarium 2jam. ikan bekas lagi satu tu yang ada ikan puyu sume mama dah derma kan orang. dah bagik oranglah. haihh. cuci bekas ikan takes time dkt 2jam. almakk, sbb lama tak tegur ikan, kan dah kena spent taime ikan lebih. kucing lembut aku lari terus nampak aku bila niat aku betembung ngan dia. "aku nak mandi kan kao,sebb aku belum mandi lagi", kucing aku kata "baik aku larik seblum bau asal aku berubah bedak flower enchanteur lagik".
ceh, betul2 dia lari. besok je lah mandi kan kucing lagi.

-aku mandi baru solat zohor. hari sabtu je kangkadang rajin mandi sekali. haha, jimat air.

-MEMANG hati berhajat nak pegi gathering GB kedua kat Shah alam, tapi haihh ada agenda lain perlu diutamakan. sbb menunggu kedatangan orang berhormat nak berbuka puasa kat ruma :)



mohon krim salam jauh gengbelogger dari ampang dan doa2 ada rezki jumpa lagi ye :)

2nd GENGBLOGGER GATHERING!!
Buka Puasa aku tak dapat join, maaf maaf. jaga diri selalu keyhh





5 comments:

Aduka said...

latip x dpt join gak..
T_T

hamzah ian said...

semalam kan??

dayah said...

latip- jangan bersedih. nt ada rezki kita jumpa k :)

hamzah- yup :)

Bro Framestone said...

next gathering kite jumpa ek

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

Khairun Nisa Jalani said...

next gathering ley jupe lg dayah.. hehee

Pages