Thursday, August 12, 2010

Kaki oh kaki

entri pendek dan aku dah cuba
tengok kehebatan kaki... kejap renung-renung, dan terima kasih.
kepada kaki. aku bersyukur kerana adanya kaki :)
Ambil masa 2 minit untuk mencuba benda ni

Buatlahh sikejap saja ya

1) Lunjurkan kaki kanan anda ke depan sambil duduk2 di atas kerusi.
2) Buat pusingan arah jam (kaki kanan je yang berpusing2.. anda tak payah)
3) Sambil kaki kanan anda membuat pusingan mengikut arah jam, cuba lukiskan angka '6' di atmosfera anda dengan menggunakan tangan kanan.
4) Kaki anda sekarang ni masih berputar mengikut arah jam kah?





Haa... Cuba buat sampai anda berjaya yeks
Ini adalah info dari bahagian Ortopedik..



berjaya :)

Bye

saja test skill deria kaki. oke nak sambung lahh assignment skit sebb nak submit besok :)

6 comments:

MOFASAD said...

takmo

lutut gua ada mistake sket~

/Dayah//Nurul/ said...

MOFASAD- lutut napa, jg diri. selamat berpuasa :)

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

JEM,,,,secara TAK JUJUR aku bagi tau,,

aku BOLEH BUAT,,hahaha

Arisa Mihashi said...

kaki ko lenguh ke?meh sini aku urutkan gune hammer.

/Dayah//Nurul/ said...

lok- tahniah!

timah- boleh jugak pls....erk, tanak2

Pusher Aries said...

ssh ini....huhu

Pages