Monday, June 7, 2010

Restoran pelita nasi kandar


Jumaat lepas, abahku selamat pulang dari Yemen ke Malaysia untuk cuti sebulan. Aku rasa bersyukur abah dah balik rumah. Macam terlepas la rindu gituh. Mama ceria, Kucing macam ada instinct abah ada kat rumah depa terus suka main kat luar rumah. along ngan akram oke je. Sepanjang bak dah duduk kembali kat rumah, Ahad tu jugak kami makan kat luar. lepas habis kelas dari ruma Ustaz Ishak Din kat keramat, abah belanja besar kat restoran pelita kat KLCC. Makan lunch terus kenyang balik rumah. Gambar dibawah menunjukkan mama sendawa besar lepas makan kekenyangan. Hik3

nyum2
kari kepala ikan satu -rm55
order:ayam tandoori 3ketul, ayam madu, sayur kobis

alhamdulillah sume sedap


time ni tunggu makanan sampai
ayam tandoori 3 ketul

along, Ya Allah buruk bbenar muka aku (OMG), Akram
Puas hati makan, Bak belanja
Syukran

TOTAL COST
Restoran pelita nasi kandar food&drinks
RM107


mama & abah i ♥


Ps/
terkejut ku tengok resit kat kaunter bayar restoran pelita. first time makan ngan famili nih belanja makan beratus-ratus. Camna nak belanja balik jasa parents

6 comments:

zack zukhairi said...

happy family :)

LoKMaNHaKiMKaMaRuDiN said...

waaaa,,,,,makan kat penang mmg mahal la,,,

dulu mase dok kat kedah selalu gak jenjalan penang kalo cuti,,hee,,

xpa2,,yg penting kite kuar utk family,,

bkn tok awek@Bf yg x kompem,,,hehehe

aainaa said...

kamu ditag!

/Dayah//Nurul/ said...

incik zack: thanks

lokman: betui xsalah. err bf tatahu la bila mau jumpa :P

AINAA: bia sy fikirkan :P

Boneka Tak Sakit said...

aku tgk pic je.. aku rasa ayah ko hensem la..

/Dayah//Nurul/ said...

hahhha. thank yu ncik daus :)

Pages