Sunday, June 20, 2010

Happy fathers day

salam.
sempena fathers day kita buat je apa yang spesel. sekali setahun je celebrate. Ingat nak belanja makan tapi tak kisahla hadiah pon oke, tapi sebenarnya ngan wish pun dah memadai. FATHERS day ini sebenarnya hari memperingati jasa bapa. Terima kasih Bak sebab susah payah , penat lelah menjaga dayah yang dah sebesar kini macam anak yang cumeyll. hahha seriuslah. Jasa mu memang tak ternilai boleh aku balas melainkan Allah yang boleh bahagiakan hari-hari bak. dan mama dan sume famili ku. Abah tinggal Yemen skang so, once a year apala salah nak beli adiah biasa ikhlas.


baru beli hari ini dekat kedai Shamensi Taman Kosas.
Mmg blur nak cari apa hadiah kalo laki-laki sebenarnya
* sapa la bole teka apa hadiah itu

Ini gambar abah ngan atuk ku sayang

Selamat hari bapa buat semua bapa kat seluruh dunia.

Ps/ Secara am, hadiah tak penting sebenarnya, cuma sebagai seorang anak layanan kita ngan kasih sayang bersama orang tua kita ikuti yang penting selalu. Bettul la kan

4 comments:

White Girl said...

Selamat hari bapa ;)

aduka said...

owh..
how romantic itu pic..
=)

fndrocka said...

kalau ada hadiah nampak macam 'berisi' sikitlah ucapan kita..iye tak

Terbaru : Dilemma Wanita Gorjes

/Dayah//Nurul/ said...

White Girl : slamat berhari bapa

Latip : bapak ku penyayang kat atuk

fndrocka : hadiah berisi kain pelikat saje bersama buku doa :) wahh entri baru kamu selit yeh tq

Pages