Sunday, July 31, 2011

Ramadhan is coming

Assalamualaikum.

Masa kelas ngaji hari Jumaat tu ada jamuan untuk bulan Ramadhan yang akan datang dengan terima kasih buat cikgu sebab banyak mengajar ilmu mengaji, tengok lah pic sikit ok, rajin pulak aku ber-tudung lilit ala yuna haritu, padahal sume orang yang dikelilingi aku adalah orang yang lebih berusia daripada umur aku sendiri, Aku bersyukur jugak dapat join kelas mak cik sume, silalah tengok saya sebagai bakal menantu yang ter-pilih nanti, hak3, gurau saja. ha bawah ni pic saya bersama kawan-kawan mak

SAM_0958 SAM_0959

Seronoknya rasanya bila bulan Ramadhan akan kembali lagi dalam setahun sekali. Dapat kempis-kan perut, kurang-kan ber-cakap benda tak patut, kurangkan aktiviti aktif gitu, tapi study kat kolej aku macam biasa gitu. Sempena Ramadhan yang penuh mulia ni, saya sendiri ingin mohon maaf kalau ada yang terkasar bahasa, mengumpat dengan sengaja dan tak sengaja, halalkan je lah makan minum kalau ada jugak orang belanja ikhlas ke tak kita tak tahu, so kita mulakan benda baik.

Kumpulkan pahala sebanyak mungkin, senyum selalu pastu tambahkan amal ibadat dengan selalu menyebut Alhamdulillah, baca Al quran tadarus sama famili (dapat duit upah tadarus sekali :P)

Ps- Samat berpuasa pada sume umat islam ye, jangan curik puasa, nanti wajib ganti puasa :)

11 comments:

shahidakharudin said...

selamat berpuasa :)

Ain SSB said...

YAY Ramadhan is around the corner! Selamat berpuasa hidayah! :)

Nadha said...

Selamat berpuasa Dayah!

Anisa Hang Tuah said...

salam ramadhan

Solihin Zubir said...

selamat menguruskan badan.. heheh..

Hans said...

selamat berpuasa dayah :-)

hanaahmad said...

jelesnya aku ko dpt bertadarus. aku ni kena curi masa bagai. tak lama lg cnfirm ada yg berkenan dgn kau ni nnt. ekekek. selamat berpuasa dayah! :)

hidayahjamal said...

selamat berpuasa sume kawan ku sayangi:)

aishah said...

selamat bpuasa...;)

Hans said...

p/s : Thanks Vote Hans :-)

~eZmALiZa~ said...

hai hidayah :)

ezma wish u happy fasting yaaa...jgn ponteng2..hehehe =D

Pages