Wednesday, October 26, 2011

YUNA MTV Iggy

nadia ni superfan yuna , here (tumblr dia), nadia was lucky..mungkin dia salah satu peminat teramat lagilagilagila kan yuna. oke aku dengki, kalaulah aku haha.. aku tak ada masa nak stalk yuna buat masa sekarang, finale exam is coming and report nak kena catch up important things to do as student. nadia.. dapat masuk international website lepas kena interview segalala femes lahhh, pastu ada nama yunnie (comel la gelaran yunnie er, aku xsuka nama tu actually…tapi yes jeles, dah memang tula nama peminat fan dorang bubuh, read here because of what yunnie)

- from yuna interview here

dear yuna yang aku leplep dan yang busy and nice person, i wish i know you more, but crap tu semua berangannnn

image

“And my boyfriend [Laughs]. I have a really good relationship with my boyfriend. He is like my best friend. We talk like 300 times a day. He’s like one of the stable things in my life, and I know I can count on him if I’m down or tired with work.” ( > 300 times..apa je yang dorang share ni i tak tahu..haha..ok done entry )

Ps- Abah aku reply mail tadi aku cek, dia tanya..”nak sambung study in master ke lps ni”, kalau bagus study dengan financial support mestilah NAK! haha..just kidding, the actual answer aku nak test market carik job, and experience

Pss- I love you yuna and yuna fans, aku tak tawu mtv iggy ni sampai bila results dia

11 comments:

hanaahmad said...

yuna, yuna, yuna dan yuna. aku ingat aku je yang suka dia. rupanya ada yang lebih obses. dayah, gudluck in ur final exam! :)

dayah said...

thanks hana :)doakn aku tenang jwb peksa..lulus leh cari keje

Hans Hanis said...

hahahaha
tu la
bila nak umum result tu?

p/s : skrg banner blog dah baru punya :-)

A.I.Z.A.T said...

Yuna ni mmg talented, saya memang suka artis yang memang berbakat & educated macam Yuna. setakat budak skolah, nk menyanyi bukan2, suara tah kemana, tone suara mcm tak rupa orang, please lah..haha

Anonymous said...

sorry tak minat yuna :p

dayah said...

Aizat- :) hehe..well, i know what you mean setakat budak sekolah tu sapa..takpe bg chance dulu hakha, nt dia berubah la

aina- sori xtanyerla :P

ghost said...

aku kenal Yuna.pernah dengar lagu dia.

tapi aku tak minat dia.aku cuma tau dia sapa jer.

:)

NER said...

300times a day? smbg apa la gamaknya..

dayah said...

eyra- no thx, mybe nex time. thx ads

ekmi- qi loves her (yuna).. hehe

ghostwriter- tkpela, sekurangnya tau suda ok ;)

Pondok Usang said...

waaaaaahhh.... Yuna.. buatku teringat pada pencil kaler Luna ketika di bangku skolah..

hamzah ian said...

syg yuna sangat2.. hehe

Pages