Friday, October 14, 2011

Berat bape

Suatu petang yang bosan, aku nampak penimbang berat yang terletak je situ. ada je penimbang tu depan bilik mama, aku angkat dedua belah kaki, menimbang berat badan yang sekarang, dulu lain sekarang lain pulak, “biar betul penimbang ni salah ke apa”, mama ada kat bilik situ sambil menyambung cakap, “betulla, cuba cek penanda 0 dulu sebelum timbang”. Berat 53 kg lagi ker, paling berat pernah aku capai berat sendiri, 57kg berat tu jadi time cuti sem, sebab memang kaki penganggur, makan tidur, tengok tv.

image

Ada beberapa sebab berat aku naik turun tak tentu pasal, aku banyak berfikir..apa kerja yang mampu aku kerja ye lepas abis study, stress kalau keluar rumah panas, syiok g main games angry bird, sims social (lawak ar nak flirt dengan makwe), date line homework lain dah ada tapi macam tak tahu mana nak mulakan, selagi tak sampai due date memang dah nak nak kena hanta assignment (kerja last minute gitu), selagi tu xmau usik sangat (kononnya inspirasi hilang kang), padahal liat, malas. Adik-adik jangan ikut perangai buruk kakak dayah. ok bai

 

Ps- Asalkan sihat :) rasa nak tukar header

7 comments:

Hans Hanis said...

skrg aku dah tak kenal penimbang(xnak timbang)
hahahaha

Scha Nazri said...

makan banyakkkk lahhhhh! hahahahhaha

MIRALUNA said...

haa, berat mira 41 je. kena angin pon boleh melayang kan -___-

Pondok Usang said...

berat yg ideal...!

hanaahmad said...

kau tinggi xpe dayah. ok lagi tu. hehe

Nobita Sensei said...

Kalau 70 baru power..

bukanretis said...

xpe,berat ideal lg tu...hihi

Pages