Saturday, October 8, 2011

saya nak cerita sesikit,

Assalamualaikum, benda yang aku plan akhirnya semuanya berjalan lancar, presentation final year khami hari tu sudah cuba ntuk smack down, event subject dah settel, just satu homework and another presentation Int. Business yang ada lagi sikit nak kena setel report and baru bole nak habis silibus study. Pastu exams lastly kot, konfem pulun notes and paper naaa

Cerita presentation final year ari tu memang aku gagap jawab English sikit, sememangnya kurang markah aku disitu shittt, and lecturer aku dia tak fokus sangat nak tau jalan cerita bagaimana aku design website tu, tapi aku dapat pujian yanggg, i know what am I doing, thank youuuuu Allah, sujud syukur and thankful for some important things have done. Gambar kat bawah sini animate ala guna photoscape je, Kedai FYP memories, report still banyak kena improve sebb ari tu presentation 10% sahja. keepidap dayah,  

animeNext cerita, Event AVON hari tu was memoriable, some things yang kita tak tahu nak buat tapi kita mesti cuba usahakan, betulx? Target around 100 peserta, macam-macam cara dah cuba tarik peserta..sapa lagi nak support kalau bukan kawan-kawan dengan diri sendiri, takpe kami bajet buatla muka comel berani cari peserta yer, pastu buat apa yang patut, macam apa sahja demi subject Event yang wajib ini settel. walaupun ada salah silap, takpekan..kita belajar :)

SAM_1252

big bos event, thank youu aishah yang saya leplep, muka dia ada sikit macam yuna kan, kan, berapa kali nak kan ni..tolong delete sendiri, ah

SAM_1278

Crew Avon untuk subject Event Management. yang duduk tu lecturer pakai kot, sebelah tu student,

And for the last cerita ni ha..bila dah belajar grooming segala Avon ni, ada chance tak aku nak ngorat orang, ades, kadang-kadang xsume benda kita buat bole senang-senang je datang bergolek, aku nak ngorat lecturer karang gosip pulak, kalau ngorat budak kelas karang tak manis pulak xmalu ke keje pon belum berkepit je, haaa carik jodoh lepas dapat kerja la ok? Usaha dan tawakal pasal jodoh untuk diri sendiri, jangan kuat berangan nak kawen anak raja la dayah oi, okbai

Ps- Tengah nak sambung baca buku versi indon malaysia Cat stevens to Yusuf Islam dan sebab kawan kawin arini, xde sapa nak teman, sigh

4 comments:

Unknown said...

Woah bagus la semuanya berjalan lancar! :D

Btw, ok jugak gambar animate Dayah tu! :)

Pondok Usang said...

yang penting titipkan doa... =)

aishah said...

yay! event da settle...alhamdulillah..;)
tunggu bt report je...sblm tu jom cuti2..hihi

hanaahmad said...

alhamdulillah settle!

kau obses betul dgn yuna ni. habis muka orang pun cm yuna kan. haha

Pages