Sunday, May 29, 2011

Filem Kongsi 2011


Aktiviti produktif hari ni, Hari minggu bersama keluarga, aku temankan mama pegi Tesco Ampang beli barang-barang, angkat beras, amik susu letak troli, amik air kopi, dan macam-macam.
aku capai gula-gula jelly, sbb aku ngantuk nak tidur petang-petang,

pastu bila aku makan gula-gula, time tula kurang ngantuk,
berjalan pon buat aku ngantuk tau,
membosankan ye, saya yang membosankan.

balik dari tesco, dah Asar.. aku terus solat, pastu dgr cerita drpd trailer astro first yang filem Kongsi ni macam lawak je, ngan pelakon hero best mantap la konon nya, so aku tengok jap la kat youtube je. ceritanya x kelakar sangat oi.xfaham sgt dorang ckp pe, bahasa utk kongsi gelap sangat xcool.
info :

Kongsi 2011 Poster FARID KAMILS KONGSI SYNOPSIS AND TRAILER

KONGSI (2011) INFO

Genre : Action / Comedy
Release Date : 12 May 2011
Distributor : Metrowealth
Producer : David Teoh
Executive Producer : Azahari Hamid
Director : Farid Kamil
Cast : Shaheizy Sam, Fizo Omar, Norliana Samsudin, Azad Jasmin, Putri Mardiana, Fida

xbest la jln cerita director Farid kamil buat, sorry ea but nice try.
cuba lagi buat filem menarik. mmg bukan senang nak buat filem. dgn bajet sume benda lg,
tabik spring potato ;)

Ps1-dapat tahu games final match bola antara Barca ngan Man united pagi tadi di menangi Barcelona, 3-1, redha.

aku peminat Man. United, barcelona mmg second team support, bagus jugak game dorang main,

man. united tetap di hati.

Ps2- aku apdet entry 2 kali macam xcun la

4 comments:

Hans said...

hohoho
senang2 gi baca review filem Kongsi dkt blog filem aku
ekekeke

Anisa Hang Tuah said...

yeahhh barca menang :D

syAzAnA said...

yeapp. ending kongsi xbest. huhu

dear, syaz folo ekhh!

syAzAnA said...

eh, syaz dah folo! hehe

Pages