Sunday, April 3, 2011

Patut ke aku sedih


Oke seminggu sekali agaknya ter- updet sahaja blog ini.

mcm ni cerita nya, aku tak tahu perasaan sebenarnya dgn tetiba. mula-mula tumpang gembira mcm kera dapat buah pastu, buah tergolek aku pun terjatuh. okela camni, aku dapat tahu adik aku terpilih utk menjayakan scene project music video susun silang kata Aizat Amdan, aku dengar mcm cool, dlm banyak-banyak org student kat sekolah yg aizat membesar tu pastu ngan adik aku sekolah situ, adik aku jugak terpilih masuk plak dlm video dia, Akram-lahh cerita dia diupah sebanyak Rm30 sbb membantu project Aizat.

Esok tu sblum adik aku pegi sekolah nak jumpa aizat ntuk project dia ari sabtu tu, aku mintak adik aku ni pegi mintak sign for real, utk bahagian aku peminat setia dia, mintak tolong sekali amik kan gambar. oke takpe for real aku bersyukur adik aku tolong buat dan ini lah hasil nya


sign aizat amdan berserta nama aku kat album dia,
mulanya aku macam tak percaya, star struck gila.
nama aku ada di situ.
pastu ada gambar lah kan, semestinya ada adik aku Akram and Aizat amdan

oke lagi satu pic for real, aizat tak hensem, tapi aizat still well talented person kan

you see, aizat ni dah mcm student skola agi

Oke itu je nak cerita. aku nak cecite perasaan aku sebenarnya , suka ala sikit je stkat dapat simpan gamba ngan sign , pe brg tgk je tapi for real experiences jumpa someone that you want to bukannya you dapat lahh tapi that's it, benda good thing tu ada tapi itu bukan utk kamu, pastu pass bagi kat org, apa yg aku nak ce cite ni camera saya yg rosakkkk. yang pasti nya aku bagi camera pinjam utk semata-mata gambar ini. camera rosak kat skrin lepas adik aku pinjam guna camera ni. ohhh no :(

Ps1- haruslah keluar kan duit lebih jika teringin beli dslr CANON EOS 550D baru bukan, masih tiada kepastian mampu ke tak beli-lahhh :(

Ps2- aku rasa better repair dlula camera compact olympus tu dulu,
ps3-sebenar nya adik aku yg dapat jumpa aizat, aku sendri nya tak

thanks for reading &everything, HAIH, kdg2 bole jadi kita suka kan perkara tu, kdg2 bole jadi kita tak suka benda tu dah terjadi macam tu-laHHh. bye

3 comments:

Unknown said...

wahhh dapat meet aizat !! besh2 ! i suke lagu2 dia..huu. btw, i dh follow ur blog dear :) nice blog , hee

hans said...

aizat kurus ker besar ekk dayah?

P/S : Kepada Blogger - Blogger Sekalian...Saya Nak Minta Tolong Jawab Online Survey Nih... (^_^)Y

dayah said...

Laluna_Semalaman - hi ! mm sbenanya, adik kita yg dpt jumpa aizat :)

has- kurusla weh, ko cuba beza kan masa dia kat AF dlu ngan skang...mmg kasi gegar

Pages