Tuesday, March 23, 2010

Currently

Biasa je hari ini. Bertenggek kat kolej seharian suntuk hari ni.
Semalam kelas Isnin sepatutnya dah mula tapi budak kolej kelas aku sume ponteng gara gara penat balik dari Kem BTN. penatla sangat. Penat mengada.
ADA4 STUDENT JE DATANG KELAS ISNIN TU TERMASUK AKU.
Aku ni semangat berkobar nak datang kolej belajar rupanya kelas cancel.
Hampa btul semalam. Cubalah difikirkan banyak nya kelas ganti nanti nak diganti attach jadual kan leceh. Belum tentu nak datang. Get it.
T__T

PEJAM CELIK HARI BIRTHDAY AKRAM its 24TH MARCH 2010.
he is 16 years old. tanyalah DIA perlu ke bercinta, aku sepak kang. kecik2 nak berangan bercinta perlu ke. mungkin ada orang yang berlainan pendapatnya. Cinta yang membawa kebaikan dan keburukan tu memangla wujud. Tapi perlu diingat tanggungjawab masing2. Sekolah pun belum tentu habis jangan menggatal oke. Belajar pandai2 dulu. Harapnya Akram akan selalu mendengar kata.


AKRAM with Bak & Mamma


Akram is taller than me
Happy birthday Akram 16~ May great wishes yu want will came true.

KONDISI AKU
* CURRENTLY HAVE PROBLEMS TO BANK IN MONEY IN ATM CIMB BANK TODAY. rupanya salah bank in NO. account bank orang. ceh. Along tolong kan thank yu ye. T-T


* HAVE HOMEWORK & PRESENTATION PROPOSAL GROUP DATABASE/ SYSTEM RESEARCH. odw. T__T


* HAVE RETURNED BACK halim'S PENDRIVE which i lost it. haish. T__T


Hopefully next entry will be good condition good kondisi ye dong

Ps/ My Friends wedding on SATURDAY & SUNDAY (THIS WEEK). Xsure nak pegi :D
Update: Along tak dapat bank in my buying on9 to other account number, kind of sad.
Oh pimpel getting annoying to my face. Oh Akram, Please appreciate things which mama have gave ~

2 comments:

chokio_nia said...

ade adek umo 16..nak ngorat bole??haha

Nurul Hidayah Bt Jamal said...

ADUH. PEGILA TRY. HAHA :P

Pages