Tuesday, February 1, 2011

cuti start

Salam.

Kucing tinggal 8ekor kat ruma, ikan laga sekor mati suda mati laaa semalam menjadi kenangan pahit.
cuti wilayah hari ni, sama je cuti kolej aku dah mula sampai raya cina maa. yg baru bermula cuti dan dah cuti seawal yg sepatutnya bukan hari cuti , saya ucapkan selamat bercuti dan jaga diri.

aku ingat lepas pegi kelas ngaji hari ni nak tgk cerita khurafat, tak pasti lagi bole jalan ke tak plan tersebut. tadek sapa nak join tgk movie dgn aku kalau bab cite hantu oke fine, aku nak tarik adik laki aku ikut skali tgk wayang skejap je. kao ingat aku pegi klcc semata-mata tgk khurafat, tgh dok search donlwd for free tak jumpa aku nak tgk wayang kat galaxy ampang ni heh bye :)

perjanjian



smoga hari anda lebih bermakna dan ceria-ceria selalu, ramai-ramai doakan keselamatan di dunia ini di lindungi Allah s.w.t

Bye

Ps- sejuknya air, macam malas mahu mandi

Ps2- abah saya balik Malaysia pada khamis malam syukur.

8 comments:

Unknown said...

btoi2..sejuk kot!

jom kurapat sepam. eheh

aishah said...

happy hOliday~

mdhafiz said...

Selamat Bercuti... :)

violetless said...

selamat bercuti...

dayah..kalo sejuk jangan mandi..heheh

Blog Eazy Izzuddin said...

kipas tak pasang pun seharian ni hehe

man yusoef said...

hari ni tetap keje..sebab btu caves consider slngor...hahaha..bohsannyer

YOURSCOMMENT said...

selamat bercuti..

support la movie tempatan..jgn download OR beli yg cetak rompak..hehe..

Anonymous said...

aku tengok khurafat pejam mata. nak kata takut sangat tak de la sangat. cuma tak berani. last2, maen mesej ngan member. hahaha gila membazir tiket wayang tu ;p

Pages