Monday, February 14, 2011

Salam Maulidur rasul buat semua umat islam dan slmt bercuti


Salam.

saya ucapkan selamat hari keputeraan Nabi Muhammad S.A.W. dan berhati-hati semasa bercuti esok yeay. selawat ke Atas Junjungan Nabi Muhammad S.A.W dan mari kita berselawat selalu :D yang tak ada cuti tu silalah bertugas dgn apa sahja kamu perlu lalui. haa siannya tak dapat cuti, tadapek nak nolong ;)

saya rasa cuti utk maulidur rasul paling selamat dan safe adalah utk duduk di rumah sahja dan bertapa bersama assignmentlahhhh. hoyy ingt nak online korea drama sampai habis kat MAADUU . tengah gila nak rajin beremosi ala-ala korea, mcmlah korang tak suka tgk drama korean, heee..yg tgh aku tgk ni pon baru episod 4-new heart. layan je ah

Untuk membuangkan perasaan bongek dan bosan nostalgik, aku dah pasang home teater kat bilik sengsorang. haha, nak act jugak mcm-mcm bole guna jenis volume ala-kadar jenis concert hall. ngan jazz je ada. dahla best hari sabtu lps tu parents aku dah simpan home teater kat bawah tangga kononnya rosak, tanak pakai ah nk simpan la sempitla kat tmpt tv tu alasan tanak guna home teater tu berat skit, aku dgn rajinnya angkat home teater ngan speaker tu test dan repair, syukurnya elok, teruslah rajin aku masukkan home teater ngan speaker ni kat bilik. itu my property speaker ngan home teater yeh, tringt dlu
masa kat skolah darjah satu tulis jgn curik slalu tulis kat buku, rubber, pemadam mcm jgn curik pemadam sy, pastu hilang gak..sanpe marrah diri sendri sbb hilang kena beli baru wuu tanak nangis dpn org leh beli baru atau, curi pinjm pemadam org. haha!


letak nama hidayah ni leps kemas pls jgn curik heh ;)

baru kemas letak kat bawah mja laptop, siap guna febreeze nk kemas speaker tu elok2 ngn bersih,
adalagi je kat bwh speaker besao tp aku amik 2speaker je


oke nk tayang album yuna ada kat situ, siap sign yuna original kat situ,
First EP album yuna di situ.


Selamat bercuti , jaga diri



Ps- Mama's birthday getting 51 thn ari khamis ni, tak sure nak beli hadiah gelas ke pinggan mangkuk.

Ps2- dapat free tiket wayang citer Khurafat nak ajak kak sya hari minggu ni, hrp ada peluang nk kluar ;)

Oke bye

No comments:

Pages