Tuesday, February 9, 2010

Kerana sakit perut

Salam. Saya rasa tak sedap hati. Saya sakit perut yang teramat selepas makan mee kuning mee sup Mak Ngah cafe. Ceh. Mungkin satu musibah, atau mungkin dah nak kena. Beringat sebelum kena, baca Bismillah sebelum makan ngan doa alhamulillah selepas makan ye.

Disebabkan sakit perut, aku terpaksa menyuruh sebahagian daripada kawanku untuk tolong menemaniku.."WEH JAGA BAG AKU, NAK GI TOILET!" desperate tersakit perut dan memulas teramat. Pergh. Lepas kua toilet ingat dah habis berak. Rupanya menyakitkan je lagi ada la, tapi aku cover. T.T



Masa syok2 sakit perut aku duduk teringat perangai baik buruk aku yang aku ada buat dosa ke kat sesapa sebelum ni. Well, NO one's perfect. Malas nak story kat entry. Tapi bila aku tengah sakit perut semacam aku terfikir nak berubah sikit sikit.
MEANS; Beringat sebelum kena, berubah nak insaf

1-Elakkan berkawan ngan orang yang perassan bagus; macam dia je bagus cakap banyak perassan bagusla bila that person tengah cakap-jgn aku Syok sendri susah da SS'
2-Elakkan makan benda masam ngan maggi; Cepat tak ingat diri;Pelupa
3-Elakkan diri untuk menganggu emails orang;FYI For someone you dont know well, even yu didn't mean anything when you just send him mails but it respond like something would hurt you back. so i never meant to disturb him. okke i did not mean anything else ok.

Ok BYE.batu belah batu betangkup. tutup cerita. aku tak sakit perut lepas sampai rumah landing in home pukul 543pm. Selamat


Ps/ Hopefully my stomach getting better than ever. Jaga makan sikit! CARI PAHALA

No comments:

Pages