Friday, February 5, 2010

Entry saya

Hi.
Entry tidak perlu panjang lebar.
Suhda nampak ketinggalan untuk updet belog skang.
Mama stil online with ym taime malam pas Maghrib tiap hari ngan mengharap Bak di Yemen sama2 leh Online, But unfortunately line internet kat sana not so good. Maybe.

I'm so sorry. Doaku harap Bak sentiasa selamat disana apa pon. aku nak suggest mama buat fesbuk ngan bak. tapi tatao la bila. huh

My life is still here. Nowadays or wherever i am is i'm still in a learning process to know what i am. Alhamdulillah I finished read the Twilight novel; Eclipse BYE

sori pic tebalik.
it took me around 3-4 months to finished read that book. ahaha. what a lamb. mbek..lepas habis layan novel terus cek fesbuk jadik stephanie meyer fans! fuyyo

Then

A HELLO. Twilight: Breaking Dawn
sori terbalik pic.
Guess, Bile leh habis membaca this novel. ahaha. whatever, silly me.

gile teringat satu kartun yg aku buat pepagi sebelum g kelas, idea datang conteng2 je.pepagi if online sempat bukak utusan online. nowadays bored.
berita bunuh sana sini kejam.
new news cerita Anwar liwat Saiful. kita tgk sapa yg betul.baik aku baca sports news je. i got 1 wish,nak main futsal tapi takde geng.
nah komik sengal ala2 saya jin notti. ^.^


gelak tapi xboleh nak guling. adios

Ps/ I'll Updet whenever i feel like to post new entry. Lately, a confusing of schedule happen to my class at the college..Now. A boring subject of the world organization in economic happen to my mind have to be search. I got tutorial works in some classes to catch up.. and jumpa lagi :)

No comments:

Pages