Friday, March 18, 2011

Why so serius

hi. seminggu kot tak update belog.

Firstly, selamat hari tua dayah ke -23. officially aku memang
dah berumur rupanya tapi hot la jugak eh. pencarian a single man special perlu dimulakan rasanya. alahai, boy-friend ler, kalo ada jodoh tak kemana. ayat cliche; biasa dgr org kata je kan.
nasibla takdirla, Allah sahja yang tentukan. Ye Terima kasih.

Syukur terima kasih dan sayang pada sume member yang wish birthday, message birthday, bagi hadiah, bagi amik gamba dengan kawan-kwn, belanja dayah makan pastu ada yang nyanyi birthday akulaa kat kelas. susah-susah je , tapi kalo panggil
yuna nyanyikan lagu ntuk aku lagi best ahgaknya kan. aku siap mintak lagi member aku wish birthday dgn ber- video lagi weyy. tak bole tunjuk la sbb video haruslah edit kot nt. haha, lagi pon tu utk kenangan la ngan member.
terharu pon ada sbb walaupun aku yang mmaksa dorang bagi wish kat video, ada jugakla rasa malu weyy waktu dlm kelas, sume nak kecoh kata sapa birthday girl hari ni masa dlm kelas.
tapi dalam waktu malu tu aku suka ler, sbb dorang prihatin agaknya, nyanyian birthday pon siap dpt lagi, nanti nyanyikan la satu lagu yuna plak ye kawan-kawan,

Secondly, masa kat kolej tu aku singgahla kat pesta buku Kptm murah kononnya la sume murah ler tipo je patutla tak ramai student masuk library, eh ye ke. takpela aku beli buku jugak. pegi jugak library kolej aku jumpa buku cerita Maria ni lagi. edisi cover baru skang around RM20 tapi ada diskaun 10 percent time tu sale la ye ke.

Maria

dorang yg sporting pastu wish kat saya dan saya amat hargainya

dgn emi kecek bahsa klate sokmo ngn die,tak bubuh watermark plak entry ni sbb malas

kawan-kawan saya, terima kasih ajak makan nasi ayam :)

done beli buku pastu chiow bye

Ada sikit dan banyak perubahan sepatutnya aku catit dan simpan ntuk nak majukan diri aku, sbb aku fikir people MUST change and grow up. aku nak:
- kena belajar make up dgn bergaya
- rajin tulis things have to do
- kemas bilik selalu
- jgn buat kerja last minit
- selalu amalkan doa rajin
- cuba amik hati orang ramai yg mampu manala tau dapat boypren.

Bye

Ps- lupa plak nak amik gambar aishah tu la sekolej aku, td da mkn dkt kan, sbb nk amik gamba..muka dia ada iras-iras mcm yuna sikit, eh takla nak gambar dia one day :D hahala
2.30AM rajin plak taip blog

6 comments:

Unknown said...

selamat beday.. wy so serius kan?
haha

yusuf mujahidin ™ said...

birthday yg ke 36 kn?
kehkehkeh~

hepi2 ye...
moga Allah rahmati selalu.
Ameen

:)

ayulunera said...

hepi belated bufday dayah....!!
lambt lak wish...cek tak tau na..ehee...
wah...mmg suke membace dayah ni...gud..gud...

pitthree said...

epy bufday dayah!!

Cempaka R.Minta said...

hii cempaka datang

dayah said...

nub- tq :)

yusuf- pandai-pandai je

ayulunera- biasa je utk hobi :)

phitrie- thanks :)

Cempaka R.Minta- tq sbb dropby

Pages