Saturday, March 26, 2011

Jom Join Bloglist Man Yusoef

assalamualaikum,




hari ni saya dgn rajinnya saya sesaja menaip entry khas buat encik seman :) hi, sy sajajejoin bloglist !
katanya xperlu ckp tapi terussss-lah buat:

Blog Man Yusoef TAK BEST. . sebab cuma dekat font te-tajuk entry tu buat saya malas mula-nya nk baca tajuk entry awk. tapi saya mmg baca cerita yg awk sampaikan, saya xkisahla pjg entry sampai lari tajuk, xkisahla layout awk hitam putih classic dan cool. tapi tajuk font entry tu mcm sy nak tlg tukarkan font tu jadi clear aje (jgn marah heh, pdahal blog saya ni pon tak best mana pon nk bg kritik pe je)


ok tagje,

Hana :D (nak ajak hana men MDR tapi xtau bila la)

Ps1- saya rasa sy dah masukkan blog list awk dlm blog list sy, ok bye jmp lg :)

ps2- saya nak join contest

No comments:

Pages