Sunday, January 2, 2011

heyt, tak adil, dia potong beratur

marah ini. aku mmmmmmmmmmmmmmmmmarah! nampak tak. sian kao.
nyesal aku pegi kedai pasar tani kat pagi tu. kesabaran aku ada tahapnya okay.


aku kat depan mata kepala dia je. aku rasa aku kena buli la. bzzt, laser kang!
cashier abg kedai kat pasar tu buat donno je. aku pegang satu santan kecik nak bayar rm1.40.
oke aku tahu tak mahal la barang yang aku nak bayar, tapi tolongla consider sikit aku dah penat tunggu nak bayar buat donno je abg tu. mmg senyap nak marah tapi tak berani. next time aku try pesan, sila beratur kalao nak bayar pon bersopan bole tak, dan encik cashier abg comel, ko jgn buli aku bole tak. aku dah menghulur duit, ko pegi buat tak peduli. aku mmg nak marah tapi takpe sabar saja. kalo aku tak bayar kang baru tahu. oke tak mau emoaa. mmg tak adil kan kita tunggu turn kita nak bayar tu je tapi org lain dok potong line kita nak bayar je. tak guna cite panjang, dunia memang tak ada yang indah-indah belaka. oke bye



Ps- aku register study masuk kolej 5hb rabu ni

Pss- aku tekejut adik' KFC(M) goal keeper Malaysia di tawarkan offer nak menggantikakn van der sar, MU goal keeper. berita sume kat SINI.
"Van Der Sar is one of the best goalkeeper we ever have, but when he says the desire to retire, we need someone who can keep the goal and he (Khairul Fahmi) is the best candidate we have for the time being" said Sir Alex Ferguson.

tahniah Malaysia.




salute kamu adik' khairul fahmi (KFC)and safee sali and team Malaysia. tahniah Malaysia

3 comments:

hanaahmad said...

sian dayah. sbr k? apek tu mmg hebat la..tabik potato spring! hehe

dayah said...

hana- mmg mnguji kesabaran sbb tu tak ckp pape dpn dia lg ;) apex femes

12345:) said...

adik khairul fahmi? HAHA
alarh you ni tkdelah tua sgt :p

nway news tu fake kan?
:O

Pages