Monday, January 17, 2011

Banglo kucing ngan beg Bonia Vonia




salam.
beberapa hari yang lepas aku ada letakkan entri mama aku yang demam, alhamdulillah..skarang sudah pulih baik sihat wal'afiat. cuma selsema sama macam adik kecik aku akram. mungkin sebab musim hujan ramai orang pon demam. hari ni plak abang along aku demam. kalo demam, silakan makan ubat, dan istighfar banyak-banyak moga cepat baik dari demam. kalo demam macam mana mahu kerja ye ngan kalo tak larat sok pagi tu amik la cuti sakit tu MC.

mak aku okay. skarang mama bagi hadiah besar dekat anak kesayangan nya duduk dalam sangkar hitam. apa dia sangkar hitam tu, tula rumah baru ala-ala penginapan banglo kucing.
happy gila kucing 2hekor duduk dalam banglo sangkar hitam. cost sangkar 2kali bayar ansur dengan tukang kedai haiwan. RM450. dapat jugak bayar ansur sebab dapat dirunding dan biasa berbaik budi dengan toke kedai ngan anak toke kedai cina tu ;)

ini laa banglo kucing baru, kucing hitam tu namanya maktam, yg atas tu namanya pak bu.
dedua gangster sebb tu kena kurung. sangkar lama di simpan dahulu utk kegunaan masa depan kemudian hari.
habis madu, simpanla madu ;)
elok lagi sangkar ni. nak guna kurungkan kucing lain

dan mak aku bergaya sebagai pemilik banglo kucing dan bahgia senang hati pabila anak-anak dalam sangkar-sangkarnya luas dan cantik gila puas hati. aku sengaja mempaparkan pic atas tu tunjuk beg bonia baru mak gua. Bonia original beb. mak aku suka Bonia, anaknya unBonia. berapa harga beg, dapat offer40% sale beli kat Sogo ari tu, beli satu percuma satu. sume mak aku beli utk diri dia.
aku dapat apa. aku dapat roti. erk

aku dapat makan hangin, dan gambar itu sikit bukti comot, aku pegang roti plastik. aku nampak kelapawran, dan tak beli beg baru sebb aku tgk bag lama elok lagi. oke thanks to beg bonia again. mama bought you too beg Bonia vonia ~
aku tengok macam best je jual beg

"mari-mari ada sale beg", kalau branded bag sume mahal ngan sedap duit digunakan cuba kalo unbranded, bila beg unbranded koyak baru beli baru ok.

Bye

Ps- aku tak sure nak letak apa title final year project aku, yg ada kaitan business and IT,

Ps2- lecturer lelaki menakutkan aku ar

4 comments:

hans said...

amboi
seronok la ko

Mengapa Aku Ketawa Menonton Filem Khurafat?

Anonymous said...

kuceng da dapat banglo sendiri dah..hehe

Anem Arnamee said...

Banglo, kucing pun ade banglo owh. shuke tgok beg2 gitew, tapi tgok jelah :P

dayah said...

hans- seronok, tp tak beli..mkkn roti jela, heh

~♥ Mawar ♥~- beruntungkan ;)

Anem arnamee- ada duit bole beli la agknya kan ;)

Pages