Sunday, February 7, 2010

Mak Tam mengambil kesempatan!

ah. aku sudah pasrah. Tiap kali masuk bilik nak relax cam membuta tu, si Mak Tam selalu je menyebok mau ikut. Apa mau buat. Ada sekali tengah nyiapkan kerja sekolah si mak Tam ni lepak kat katil aku. Aku kusyuk bukak paper work. itu kerja sekolah. Nak buat proposal satu group project untuk System online planning. Tengah koyak otak.
Brain storm
. Mak Tam ada kat bilik ngan aku.

Tengah kusyuk buat sume. Mak Tam amik port kat area katil aku. Aku cek kat Mak Tam sambil cakap. "MAK TAM, WAT PE"(SUARA TINGGI). Dengan sengaja aku dekatkan diri kat katil try dekat tengok kat mak tam, ada pulak bau yang tak menyenangkan.
MAK TAM buat hal!
ah. kalo dah SAYANG kucing ni, dia buat apa pon kita marah sekejap pastu buat donno je. Yes. MAK TAM mengencingkan diri kat katil aku! cipput punya mak tam.
Marah tapi sayang, cet. aku haramkan mak tam masuk bilik untuk beberapa hari.

MAK TAM THE DEVIL (nampak kan tanduk kepala sudda keluar)


disebabkan itu,
2hari aku tak pasang cadar kat katil. oh tu dah malas.
currently i cant count how many cats have kat rumah. but kucing yang tinggal kat rumah 8 ekor. 2-3 cats kat luar. yes. we love cats. we dont hate em, but we love to play with it because of their cute looks.

PAK BU

amik ni. debik

ps/ biasanya kucing kami kat rumah di gelar nama manja stat ngan "MAK..PAK" menunjukkan jantina mereka tersendri ngan sifat yang mengada2. dah mengada kan. kami punya kucing tak popular. tapi its our cat and saya memang pencinta haiwan.

No comments:

Pages