Tuesday, February 9, 2010

Lukisan & gambaran yang menarik boleh layanlaa

Entry yang biasa ingin cerita.
Hari ni aku ingatkan nak balik awal kat rumah lepas habis kelas kolej kena cancel dari pukul1, last last balik rumah dekat pukul313pm.
Takpela, at least sempat bertukar cerita ngan kakak fesi dekat kolej. Dia cerita pasal Kelab Kolej KPTM; aku tatao menau pon pasal kelab kat kolej sejak aku tak jadi penginap hostel kolej. Sebenarnya ada baik buruk tinggal Hostel tu.

Dulu bolela, lepas kelas lepak ngan member kat Kolej Bangi bila tidur makan share cerita ngan kawan yang sebilik. Sekarang lainla ragam nya. Semenjak aku tinggal rumah pegi balik kolej untuk ulang alik sendirian suasananya berlainan. Suasana belajar kat Bangi ngan KL pon memang lainla. Bayangkan la dulu, jalan kaki panas terik dengan kawan kat Bangi sanggup di terjah, sekarang dok satu bangunan KL klua masuk air cond. tapi balik rumah mmg panas ngan penatla cite nya.



Alamak, bukan cerita lama nak bukak sebenarnya.
Sambung balik part cerita kelab tadi, kakak fesi tu promote kelab TT; its tour and travelling kelab yang agak menarik perhatian sebenarnya. Disebabkan aku baru bertapak kat kolej KL. Aku gatal kan diri untuk berminat masuk Kelab TT. Sounds aktif cam panjat gunung jalan2 adventure la. Tengokla camna perkembangannya nanti.
Harap nya bukan sejenis mode. T_T
Aku just harap ada Kelab Seni melukis. Aku tak pandai melukis tapi agak tertarik dengan hasil seni setiap orang yang melakarkan nya.


Disebabkan aku tak pandai melukis, aku surf tengok art work orang, then belajar try kalo mampu. eh tak salah mencuba :P



CANTIK O
Aku ada 1wish laa. Sibuk2 surf pictures tu, teringat je kalo mampu nak bela jaga a Hamster. Tau tak jangka hayat seekor hamster biasanya 1-2 tahun.
Comel NYE!



Ps/ Must buy hamster one day :D

No comments:

Pages