Sunday, January 31, 2010

Scratching

heyt. weekends. Several thing to do have been done today. yeay.
Biasa nya pegi kelas ustaz Ishak Din ngan Ngaji kejap kat rumah auntie Norisah.
After kelas ustaz, sempat nyebokkan diri marhaban. Part the best thing marhaban, Makan makan havoc. ada roasted lamb, makanan ayam ayaman, dan sebagainya.
haha. makan sampai buncit dibuat. erk. alhamdulillah

yes. hari ni juge sempat aku menyonteng beberapa bayangan yang aku ingin suratkan.
Contohnya blog ni aku taip jugak entry nya.
Sounds updated jugak aku ni. haha.
Hari ni juga berjaya membaca twilight eclipse (hampir habis ku baca, tapi tak terhabis lagi) sebabnya aku perlukan lebih masa untuk fahamkan kronologi cerita novel ni, its obviously about Bella, the woman of their searching for twilight. duh.
nah aku post picture ni keranamu twilight.



Twilight novel; ECLIPSE : its a vampire romance novel. korang baca la kalo dek terminat. aku bukan kaki twilight. just nak tao jalan cerita twilight yang diperbandingkan dalam movie ngan novel. but best jugak layan. ^_^



aku berjaya merajinkan diri menyonteng kat dalam photoshop. its fun.


ada komik ni sgt kelakar, saya dah terbuat. tunjuk je la.



tapi gelakla sendrian nak post kat belog. hahaha.

ps/ practice makes perfect, learn and explore new things of what you like. enjoy & have fun.

2 comments:

life is what happens said...

perh cantik page ko..merah menyala..mcm ni aku pn nk 2kar lah..

Dayah said...

wani! silala updet dan gelak2. hahaha. thank yu puji

Pages