Thursday, January 28, 2010

Part motor 2

hehe.
hari ni balik merempit. balik rumah taime 3.50pm. balik je terus lapar. antara kegunaan motor ni mmg best bila merempit tak ingat dunia. oh. jangan buat. jangan amalkan merempit. Tak baik untuk kesihatan. Katakan TAK NAK untuk merempit. hakhak.

Bawak motor menunggang ngan selamat sampai kat kedai fotostat Taman Kosas. Minah indon tengok aku je dah tau apa aku nak kata, dia soal "fotostat mana".
Fotostat notes la. tup tap pok pek ngan indon tu, siap fotostat nya lambat.
Sebabnya aku mintak banyak pages ngan beberapa set. So deal hari isnin aku kutip notes yang aku fotostat kat Kedai Sukida. alar depan SMK Taman Kosas tu. asalkan siap ada notes.

berbalik cerita motor tu. aku perasan motor dah oke. takde disfunctional system yang aku rasa ada bahagian motor yang nak rosak. jahanam nya aku kalo kopakkan motor kesayangan bak. Its oke.

Hari tu side mirror motor tercabutkan. nasib baik dah elok. dah repair kasi elok. bole pasang balik. okela.
elok2 cek kat google pasal motor kalo motor rosak nak repair sikit2 rosak, better tnya dlu. kang kena ketuk duit habis rugi kan.
ni yang aku perasan kalo side mirror ala retro nak pasang.
rm12



barang baru stok lama.
cermin bulat yg tinggi.
dengan rendah sama harga.
jenis motosikal yg boleh
di gunakan.ada tertulis di
kotak cermin motosikal.


betul ke barang baru?
cam tak sesuai untuk zaman skang beli la yang original. beli kan yang 4 segi side mirror oke dah kot.

ps/ side mirror motor belah kiri takde. takkan nak try side mirror retro ni. tu lah motor

No comments:

Pages