Friday, January 15, 2010

outing with eda!! thanks for yur treat eda

tulaa gaya eda

saya yang pemalu. huhu. ngok ngek je

teringat pd tiga sahabat pabila tinggal di dalam hostel sentiasa di hati.
ahak ahak
sem6

eda-saya-syuk
well lama tak updet belog daa.
sori to me. saya semmgnya malas mau menaip tp masih mencuba terbaik to be as one of the bloggers, yeeeha.
oh today, alhamdulillah, Norzahidah mokhtar (my exmate roommate); kiranya susah senang bersama duduk satu hostel taime diploma at kptm bangi just datang to my house to see her transkrip. actually saya yang sangat baik hati, pergi kolej kptm bangi untuk settel all baki baki hutang yaitu duit cagaran and the transkrip academic should be collect before.
lastly, antara kawan2 yang baik dengan aku tu aku tolong amikkan transkrip dorangla.
buat pahala jugak tu aku amikkan dorang nye transkrip; tp niat aku asik mintak2 tolongla belanja saya, huhu.
and now zahidah;eda yang berjaya kerja dengan kerajaan kat kg perak tu aku pao jugak akhirnya, dia sudi belanja..........KFC makan pon makan la.
at least ada yang sudi belanja, kawan lama susah nak gather cam zaman dulu kot.
i miss the moment time gather makan2 kat bilik2 sama2.
wish korang tak lupa.


sem berapa..er, telupalaa, i guess taime ni sem pendek,sem6..adakah betul....layan jelaa

No comments:

Pages