Tuesday, February 15, 2011

Useful video

salam maulidur rasul utk semua umat islam. jom banyak-banyak selawat hari ni.
aku dah khatam tgk youtube ngangkung ngan cuti-cuti cinta tadi. sume gaya drama melayu. camna nak tgk wayang bila rasa mcm baik tgk kat youtube je best. save money, dan sendri syiok layan jaa heh.

ada satu video aku rasa mcm berguna tuk diri sendri dan adala skit ikut sini tips nak buang jerawat, tapi tak tahu la nak ikut sebulat sebuntal yg sepatutnya tak adala rajin tuk aku ikut. just amik mana yg biasa dan senang tpi muka masih tak cantik ciskek redho la.
semlm aku termimpi jumpa pelakon lisa surihani dalm kelas dance tu ler mimpi. apa tah motifnya mimpi ni heh tiada....mimpi je bukannya betul.

then byeeeeee :)

yg aku pernah buat setep num 1 and setep num 5 :)

Pages