Saturday, September 18, 2010

Video raya

raya, oh raya.


aku buat entry tapi mode beraya tetiba.
Berjaya jugak cari mode raya aku ni.
tak balik kampung tapi raya sikit-sikit ah, kata dah raya :)
Yuna nyanyi lagu raya oh raya sangat cumeyl.
Yuna sangat awesome.
terleka aku tengok video raya. cinta di hari raya.


Terubat jugak kisah aku beraya kat rumah open house kawan.
aku plan nak beraya ngan kawan suruh dia amik aku kat rumah, tapi dia cancel last menit. aku pegi jek sendiri open house kawan aku tu bila dah mama kata. "Ok,bawak laa kereta, jgn balik lewat". Along pon kata mm leceh je tunggu kawan amik. memang betul. Len kali kasik tahu kalao tak mau pegi. aku kecewa je kat kawan camtu ea.

Aku berlagak segan mcm nak kena pijak semuut api bila datang open hs rumah kawan sekola. thank u for the invitation, mmg aku segan ah. baru mula beraya rumah org kan hari raya ke enam. selamat hari raya maaf apa-apa silap.

makan berpada-pada, jangan ikut nafsu. kerja homework and assignment aku still in progress.

Raya punya pasal.kang nak post video raya you tube untuk bak kat yemen klau jadik, ini Video Yuna :)
selamat hari raya



bye

No comments:

Pages