Monday, September 13, 2010

Bolela bolela








*tanak letak tajuk entry sebenarnya.
aku kini menangis dalam hati nak buat assignment project databes, systemm, ekonomi dan improve english in progress. aku kan rajin. bila ada idea je baru rajin nak bukak assignment. daripada ditangguh kerja better buat sikit-sikit kan. bole la bolela buat assignment kalo tak beraya.


raya pon bole la bole. tak mula beraya lagi. apa kes dah raya ke empat dah kan. pegi la keluar beraya. malas. sejak raya ke2 aku dah ikut mama ganti puasa sampai hari ini

bole la jugak malas mau keluar bilik, malas mau keluar ruma. muka macam bersepah je jerawat sana sini. emosi berkecamuk sebab utama tak dapat duit raya, nak cuba beraya rumah orang pon mcam menyegan je.

bolela jugak tatahan aksi rajin kekadang bagi kucing jiran mak cik yang tak balik-balik kat ampang ni bercuti kat tanah kelahiran dia kat singapore. mak cik tu punya kucing sangat bijak. ada satu kucing nama dia chan. aku tanya mama, apa kes nama chan. chan means chantik derr. memang cantik wehh, kalah kucing rumah aku dan gebu gebu kucing chan.


-


sebenarnya motif entry berbau tadek idea.
berita semasa
isu berita terhangat dan terkini kes pembunuhan kejam datok sosilawati bersama 3 rakannya dipercayai mati ditahan, pukul, tikam, bakar. kejam betul manusia ke apa yang buat kerja ni.
suspek yang dipercayai terkini 8orang.

4orang dah mengaku dorang buat kes bunuh camtu. tak berhati perut.
klik KOSMO

-2 orang pempuan
-6 lelaki
* SALAH SATU suspek datok. datok tak puas hati nak harta duit la tu.

motif pembunuhan masih dalam siasatan. aku rasa kes tak puas hati nak dapat harta wang ringgit dan kekayaan duniawi. kes pembelian tanah kat morib tu ye dengar2 cerita. xada hati dan perut ke kao nak membunuh membabi buta. pegi buang bukti, ingat apa. polis tak bole nak handle ke. apa pon terserah pada kuasa Allah maha adil. aku berharap sangat kes pembunuhan ni dapat diselesaikan secepat mungkin.



Al fatihah buat pemergian Datok Sosilawati dan 3 rakannya. moga roh mereka dicucuri oleh rahmat Allah~

aku nak berbuka puasa makan eskrem kacang. biar kecut jerawat kat pipi. boleaa. tensen je buat assigment derr

4 comments:

Anonymous said...

selamat hari raya dayah!

Aduka said...

rilex2 buat keje..jgn bg ada tekanan oke..

zool said...

mana2 pun cerita pasal kes ni.. sebab ramai sgt buat jadi malas nak tulis pasal ni

dayah said...

aina- selamat hari raya!

latip- baiklah, akan menurut nasihat mu

zool- sdikit tatapan dan sedih sbenanya....

Pages