Tuesday, November 15, 2011

Busuk lah

 

Aku tak taula, kat bilik aku pon dah bau busuk. Kak yah (yang datang rumah ulang-alik kemas rumah) letak apa kat bilik aku sampai ada bau sejak kebelakangan ni. Tapi aku perasan.. dulu xada carpet kat bilik aku, tiba-tiba dia letak pulak. Aku suspect karpet kat bilik aku tu la bau. Buat sementara waktu aku pasang pewangi kononnya masuk kereta ada bau pewangi.

Bau busuk. Kentut pun busuk jugak. Hari tu kononnya nak makan makanan steam bot ala thai (steamboat) tapi cancel. So, kami makan mee rebus. Aku rasa makan mee rebus kentut busuk betul la. Tak tipulu orang la, asid borik banyak sebab makan mee kuning, kau orang yang baca entry ni jangan nak ngaku sangat kentut wangi.

Eh dah abisla cerita busuk satu entry. Jumpa lagi. Bosan gila entry aku. Aku ada benda nak cerita tapi buat pe nak cerita bagai nak rak sangat, sape jela ni. Apsal aku cerita nak feeling keciknya aku ni. Belog aku sendiri, sendiri fahamla. okbai

Ps- Hantar abah semalam, saying goodbye and take care bak. We will see you again

Pss- Tahniah to the winner AIM18. Yeay yuna menang 3 award in best performance, vocal and kembara. long live Yuna power…

6 comments:

Pondok Usang said...

lahaii... mana ade tak best ini busuk entry.. punye exited kite baca sambil menyelami rasa kebusukkan tersebut kamu sudah stop menulis dgn menyatakan ianya bosan.. =(

RAWSHADE said...

A'ah.. betul tu pondok usang... best baca entry ni.. cerita dengan ikhlas.. sampai pembaca dapat rasa bau busuk tu dalam hati.. betul.....

Anisa Hang Tuah said...

alahai..mana ada bosan..

aishah said...

busuk ape lak neyhh dayah..hehe

dayah said...

Pondok- sy akan cuba perbaiki kesilpn sy ;)

rawshade- ye ke..baiklah sy akan cuba bagi isi nex entry lain kali

nis- ...cam xcaya, sy baca pon dah bosan..haha

dayah said...

carpet dlm rumah bau masam..sebb basah tu aishah..

Pages