Thursday, October 13, 2011

kahwin

Perkahwinan bukan satu kerja senang, hari ni aku nampak kau sorang, kini kau sudah berdua dan akan berkeluarga bila bertambah orang (buat anak ar). Hari tu aku nampak kau sedih semacam tapi kini kau semakin gembira. Life changes everyone, but no matter what you do is be sincere to everyone arounds you and you get what you wants, doa always to Allah. insyaAllah happines is  always be right you. Amin.

Alhamdulillah, kawan-kawan saya ramai yang kahwin tahun ni ye, tahun ni ye, eh umur aku baru 18 je kan (ah tipo). Sabtu lepas, keiinginan untuk ke majlis kawan aku kahwin kat Dewan kg paya, area kg Baru ter-capai. Aku drive dengan tak sesat, ada member sebelah jadi assistant driver. Semoga setiap hari-hari yang baru kita lalui dengan gembira dan penuh bermakna le. Farah dah kahwin hari tu aku jumpa, awek ni dok kata sendiri depan aku, “tak sangka aku dah kawin (yey, sambil melompat girang)”, aku selamba kata..”selamat honeymooooooooooooooooooon”. untungla ada orang sayang.

Pendek jawab Farah, aku period, hah..”sabar, kawal sikit ye, haha, kasih sayang bole bermula dengan sentuhan..dan seterusnya”. okbai

SAM_1299 Farah kawin (kawan aku masa diploma dulu sekarang dia kerja TM sambil belajar UTM Space)

Ps- Nak carik hadiah best friend childhood family kawin Ahad ni, beli je la baju tidur bakal anak-anak ki3

5 comments:

Nurul Ashikin said...

lepas kawin satu tanggung jawab berat tiba!!!!

Unknown said...

" bila bertambah orang (buat anak ar)"
Tergelak baca part ni! haha. Dayah lambat lagi ke nak kahwin? huhu.

yusuf mujahidin ™ said...

bab period tu kelakar

dayah said...

ASHIKIN- betul:) tanggungjwb semakin bertambah, jgn lupa

Ain- xpasti, yang konfem xde calon suami lagi..doakan ye, smg kita sesama bertemu jodoh org yg sesuai

yusuf- suka ye hehe

Mek Onie said...

dayah! kawan kita sorang baru pm jemput utk ke kenduri dia,pehhh!

Pages