Sunday, June 20, 2010

Naik jet ski ke..tak

Salam.
Masa cuti ngan famili ari isnin singgah PD. famili holidays
Pictures . kacakk :)


Jet ski RM 80 for 10 minutes. Memang mahhal ahh.


Saya ada belon peace


Bagi chan korang pegi la main jet ski


Ini instructer jet ski, kasik details skit gi mana mau drive jet ski.
Eceh, memang kena ada lesen ke jet ski macam motor? Ntah

Sementara saya bizi main belon kanak-kanak :D

Aku tak pegi jet ski dan terasa rugi teramat, mm tapi takpe, Along and Akram main. tapi dayah tengok saja. The First thing yang aku takut punya pasal tak reti berenang, ai macam ayam. dahla penah lemas kat Sunway lagoon darjah 4, main air lemas jugak kat swimming pool yang dalam2 kat desara. mana-mana saja ahh gelabah main air pastu tak reti berenang T __T
Oh hello, safety please. NAK main jet ski ada jaket keselamatan dah provided. Nak tanak je, lagi pun mama kata sikit janganlahhhh. haih rugi jugak tak teray . .

Ai fikir macam-macam kalo nak naik jet ski tuh.. Takut terjatuh terbalik jet ski kang lemas plak sebb dah jatuh air,
along cerita dia bawak jet ski macam moto. tekan minyak. main minyak, minyak penting, maintain balance. jangan slow sgt nanti berenti setengah jalan plak.


Video lihat la sikit. Play


Ps/ nak jet ski one day bila dah pandai berenanglaa
ada berani?

3 comments:

Amy Abdul Rahman said...

Gila mahal ! RM80 untuk 10min ? 0uh saya tak sanggup huuu ~

Cikgu AL said...

bestnya jalan2 satu family!!!~

dayah said...

White Girl : bestla. xmain xrasa nikmatlaa...tapio kalo takut jgn cuba kat rumah. hehhe

Cikgu AL : sementara cuti2 malaysia je :)

Pages